درج شده توسط: مدیر سایت

اعلام نتیجه انتخابات «انجمن ویراستاری ایران»

26 Sep 2020

کد خبر : 911720

تعداد بازدید : 2

اعلام نتیجه انتخابات «انجمن ویراستاری ایران»

با درود و مهر به پیشگاه یاران فرهیخته انجمن ویراستاری ایران و سپاس از همراهی‌شان در برگزاری نخستین مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره انجمن، به آگاهی می‌رساند پس از شمارش آراء، افراد زیر به عنوان هیأت مدیره انجمن ویراستاری انتخاب شدند:

دکتر محمدجعفر یاحقی، دکتر غلامحسین غلامحسین‌زاده، دکتر حسن ذوالفقاری، دکتر نعمت‌الله ایران‌زاده، دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، دکتر سیدمحسن حسینی، دکتر افسون قنبری.

انجمن ویراستاری ایران ضمن ارج نهادن به تکاپوی همه افراد، نهادها و مجامعی که در راه اعتلای ویراستاری قدم بر می‌دارند، از همگان برای پاسداشت زبان فارسی و سامان بخشیدن به وضعیت ویراستاری دعوت می‌کند.

در نخستین مجمع عمومی انجمن علمی ویراستاری ایران دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه در جمع هیأت مدیره این انجمن قرار گرفتند. به گزارش از انجمن علمی ویراستاری ایران دکتر سیدعلی قاسم‌زاده و دکتر سیدمحسن حسینی موخر از اعضای هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) جزو اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین آقای دکتر محمد دانشگر و خانم دکتر مریم شریف‌نسب به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره و خانم دکتر نجمه دری هم به عنوان بازرس انجمن انتخاب شدند.

https://www.google.com/amp/s/www.isna.ir/amp/99070402578/