درج شده توسط: مدیر سایت

آغاز بکار جشنواره حرکت، بزرگترین رویداد علمی- دانشجویی در دانشگاه

21 Oct 2016

کد خبر : 886533

تعداد بازدید : 1

حیدری با اشاره به سابقه این جشنواره در سطح دانشگاه ها بیان داشت : جشنواره حرکت هر ساله در دو بخش دانشگاهی و ملی برگزار می شود که هر کدام دوسطح رقابتی و نمایشگاهی دارد .

بخش رقابتی همزمان با سراسر کشور و با محوریت وزارت علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد که امسال در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد .

مدیر فرهنگی دانشگاه با اشاره حضور دانشجویان دانشگاه در این رقابت ها افزود : این مسابقات که با حضور 120 داور و صاحب نظر و اصحاب دنشگاهی ازدانشگاه های مختلف در رشته های مختلف تشکیل می شود انجمن علمی اب دانشگاه بین المللی در بخش ترویج شایسته تقدیر شناخته شد .

وی با اشاره به بخش نمایشگاهی این رویداد در سطح دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)گفت : این نمایشگاه از فردا به مدت سه روز با مشارکت 20 انجمن علمی در میدان ملل دانشگاه برگزار خواهد شد .

مدیر فرهنگی دانشگاه بین المللی ادامه داد : یک بولتن معرفی رشته ،نشریه معرفی انجمن ،فعالیت شاخص ، مسابقه مهیج علمی ،مسابقه کتابخوانی ،مسابقه ورزشی ،تور قزوین گردی رایگان ، بخش کلیب های مختلف ،آشنایی با فوتبال حبابی ، مسابقه دنیای شیمی ، مشاوره حقوقی ، برگزاری دادگاه مجازی ،نشست فلسفی و تریبون آزاد از برنامه های انجمن های علمی دانشجویان درنهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت خواهد بود .

حیدری با اشاره به ارایه تفضیلی برنامه های این نمایشگاه به صورت روزانه گفت : ما امادگی داریم تا میزبان دانشجویان دانشگاه های دیگر جهت بازدید و تبادل نظر در این نمایشگاه حرکت باشیم .

گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره حرکت روز یکشنبه 2 آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در میدان ملل دانشگاه آغاز خواهد شد.