سامانه جدید اعتبار پژوهشی دانشگاه راه اندازی شد.
این سامانه بر بستر سامانه جامع آموزشی و پژوهشی گلستان و به عنوان یکی از زیرسیستم های آن و با هدف ارائه خدمت به اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه خریداری شده و از مرداد ماه امسال در اختیار ایشان قرار گرفته است.
از ویژگی های مهم این سامانه، قابلیت مشاهده سوابق اعتبار پژوهشی اعضای محترم هیأت علمی شامل مبالغ «اعلامی» و «جذب شده» ایشان از سال ۱۳۹۲ تاکنون است که با تلاش شبانه روزی همکاران محترم مدیریت امور پژوهشی دانشگاه، به انجام رسیده است.
همچنین، با استفاده از این سامانه امکان ثبت درخواست دریافت هزینه به ازای هر قلم خرید کالا یا خدمات، افزودن پیوست الکترونیکی و سپس ارسال درخواست به صورت برخط بین واحدهای پاسخگو در دانشگاه فراهم شده است.
از همین رو، این سامانه ضمن حذف نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، باعث ایجاد شفافیت در وضعیت هر درخواست، شده است. سامانه جدید اعتبار پژوهشی دانشگاه در صورت تصویب قوانین برون و درون دانشگاهی، قابلیت گسترش خدمات به سایر خدمت گیرندگان را نیز دارد.