درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه دانشگاه در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395 (فایل متمم)

14 May 2016

کد خبر : 1329755

تعداد بازدید : 71

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D) و اعمال رشته محل ها و تغییرات جدید به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در مرحله (متمم) به این دانشگاه معرفی شده اند می رساند، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود که اجرای این مراحل مطابق با آیین نامه ابلاغی شماره 19177/11 مورخ 95/03/7 صورت خواهد گرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد زیر را به اطلاع داوطلبان می رساند.

  • برنامه زمانی ارزیابی تخصصی:

جدول شماره (1): کد رشته محل های مورد پذیرش دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط (داوطلبانی که در مرحله متمم به این دانشگاه معرفی شده اند) برای مصاحبه

 
نام رشته امتحانی نام گرایش تاریخ مصاحبه محل مصاحبه
الهیات فلسفه و کلام اسلامی 95/3/10 دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی
الهیات تاریخ و تمدن ملل اسلامی 95/02/27 دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی
برق مهندسی برق- مخابرات (سیستم) 95/03/10 دانشکده فنی و مهندسی
ریاضی ریاضی محض- هندسه 95/03/11 دانشکده علوم پایه
 
  • اقداماتی که داوطلب برای مصاحبه باید انجام دهد:
  • ثبت نام در سیستم گلستان به آدرس http://golestan.ikiu.ac.ir و پرداخت الکترونیکی هزینه آزمون به مبلغ 1/000/000(معادل صد هزار تومان)  (از تاریخ 95/02/26 لغایت 95/02/31) (برای ورود به سیستم گلستان حتماً فایل راهنمارا مطالعه کنید)
  • تکمیل فرم شماره (1)
  • تکمیل مدارک جدول (2)
  • مراجعه به دانشگاه به همراه کلیه مدارک در تاریخ مشخص شده (مطابق جدول 1) برای ارزیابی تخصصی
جدول شماره (2) مدارک مورد نیاز برای ارزیابی تخصصی
ردیف شرح
1 ( فرم شماره 1) تکمیل شده
2 رسید ثبت نام الکترونیکی آزمون
3 کارنامه آزمون دکتری سال 1395
4 ارائه مدرک مربوط به وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
5 اصل مدرک (یا کارنامه ریز نمرات ) دوره های کاردانی- کارشناسی- کارشناسی ارشد ( معدل در مدرک درج شده باشد). تبصره: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ 31/06/1395 فارغ التحصیل خواهند شد، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک (مطابق  فرم شماره 3) را ارائه دهند. تبصره: معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را ارائه کنند. تبصره: معدل مندرج در مدرک باید با معدل اعلامی به سازمان سنجش یکسان باشد.
6 تکمیل فرم پیوست (فرم شماره 3) برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد (این داوطلبان باید تا 31/ 95/06  فارغ التحصیل قطعی باشند.)
7 تصویر کارنامه آزمون زبان برای داوطلبانی که نمره در آزمون های ملی و بین المللی دارند.
8 گواهی معتبر سهمیه رزمندگان برای داوطلبانی که از سهمیه مذکور استفاده کرده اند.
9 تکمیل فرم استفاده از سهمیه مربیان ( فرم شماره 2) برای داوطلبانی که از سهمیه مربیان دانشگاه ها استفاده نموده اند.
10 برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند، ارائه اصل گواهی تأیید شده توسط بالاترین مقام مسئول، مبنی بر عضویت رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی متقاضی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  تابع وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، الزامی می باشد.  
11 مدارک مربوط به سوابق تدریس ( در صورت داشتن سابقه تدریس).
12 اصل و کپی از صفحات شناسنامه و کارت ملی.
13 اصل پایان نامه کارشناسی ارشد- مقالات- کتاب ها و سایر فعالیت های تحقیقاتی. دانشجویان آموزش محور لازم است به جای پایان نامه، گزارش سمینار آموزش محور را ارائه نمایند.
14 کارنامه کنکور کارشناسی ارشد (کارنامه اولیه که حاوی رتبه است) برای نفرات اول تا سوم کنکور کارشناسی ارشد
15 گواهی رتبه مقطع کارشناسی ( رتبه اول تا سوم)
16 به همراه داشتن اصل کلیه مدارک در روز مصاحبه شامل کلیه سوابق آموزشی ،پژوهشی، پایان نامه، مقالات، کتب، گواهی زبان، مدارک تحصیلی و غیره
  • شرایط اختصاصی دانشگاه
  • پذیرش نهایی بر اساس 20% نمره آزمون سازمان سنجش و 80% نمره مصاحبه ( شامل 20% سوابق تحصیلی، 40% عملکرد پژوهشی و 40% مصاحبه تخصصی ) و با توجه به ظرفیت دانشگاه در کد رشته مورد نظر خواهد بود. (مطابق فرم های الف ، ب و ج که در ادامه اطلاعیه آمده است)
تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آنها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود. پیوست ها: فرم شماره 1 (اطلاعات داوطلب) (این فرم را کامل کنید و روز مصاحبه به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی همراه خود داشته باشید) فرم شماره 3 (ویژه دانشجویان سال آخر) فرم شماره 2 (ویژه سهمیه مربیان)  
0 Comments