درج شده توسط: مدیر سایت

کسب مقام های دوم و سوم تیم فوتسال و والیبال دانشگاه در مسابقات ورزشی استان قزوین

12 Feb 2013

کد خبر : 861455

تعداد بازدید : 1

عباس صادقی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: در مسابقات ورزشی کارکنان ادارات استان قزوین که به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، 30 تیم شرکت داشتند که از این تعداد 16 تیم در رشته فوتسال، هشت تیم در رشته والیبال آقایان و شش تیم در رشته والیبال بانوان بودند.

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات بین تیم های شرکت کننده در رشته فوتسال، برق منطقه ای قزوین مقام نخست، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مقام دوم و تیم فوتسال پیشکسوتان مقام سوم را کسب کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: در این مسابقات در بخش والیبال آقایان هشت تیم به رقابت پرداختند که تیم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مقام اول، بانک تجارت استان قزوین مقام دوم و اداره کل امور ایثارگران و جانبازان مقام سوم را کسب کردند.

وی عنوان کرد: در رشته والیبال بانوان نیز شش تیم شرکت داشتند که در پایان مسابقات، تیم شهرداری قزوین مقام اول، تأمین اجتماعی مقام دوم و تیم دانشگاه بین المللی نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

 همچنین مربی تیم والیبال بانوان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه اظهار کرد: در این مسابقات شش تیم از ادارات دعوت شده بودند که به دو گروه تقسیم بندی شده و مسابقات والیبال بانوان بین تیم ها در قالب دو گروه برگزار شد.

فرشته کاسی پور افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گروه خود و در قسمت مقدماتی با دو تیم شهرداری قزوین و شهرداری زیباشهر رقابت کرد که مقام نخست را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: از گروه اول تیم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و شهرداری قزوین و از گروه دوم نیز تیم والیبال تأمین اجتماعی و هلال احمر به مرحله بعدی صعود کردند و سپس تیم ها به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت شهرداری قزوین، تأمین اجتماعی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته والیبال بانوان این مسابقات را به دست آوردند.

گفتنی است در مسابقات ورزشی کارکنان ادارات استان قزوین 400 نفر از کارکنان 20 اداره و سازمان دولتی استان قزوین در قالب 30 تیم در دو رشته ورزشی فوتسال و والیبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برای مشاهده اسامی بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم های اول تا سوم کلیک کنید.

انتهای پیام/