درج شده توسط: مدیر سایت

پیکر شهید گمنام در دانشگاه تشییع شد

18 Dec 2012

کد خبر : 860950

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در این دانشگاه بیان کرد: شهدای بزرگوار ما چه آنها که پیکر پاکشان به خانواده­هایشان بازگشته است و چه آنهایی که در دانشگاه بوده و یا مفقودالاثر هستند، به منزلة شعبه­ای از کربلای امام حسین(ع) در جای جای مملکت می­درخشند.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی ادامه داد: امامزادگان لازم التعظیم یعنی فرزندان ائمه اطهار و شهدا این ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت، وجه مشترکشان، پرچم داری از دین، حمایت از قرآن، ولایت و اهل بیت(ع) بود.

وی اضافه کرد: شمس وجود امام حسین(ع) در کربلا نورافشانی و تجلی می­کند و شمع وجودی کسانی که از ابا عبدالله نور گرفته اند ، جای جای ایران اسلامی را روشن کرده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) عنوان کرد: شهدا بهتر از ما اوضاع جهان را دیده و تحولات را شاهد هستند و به خواری و ذلت نشستن صهیونیست ها را بهتر از ما می دانند و شرایط ذلتی که استکبار جهانی امروز احساس می کند را متوجه هستند.

وی اعلام کرد: ما می خواهیم در محضر شهدا بگوییم، پرچمی که شما بلند کرده اید، زمانی تنها در ایران برافراشته بود ولی امروز  به برکت فداکاری و رشادت شما در جای جای دنیا پرچم آزادیخواهی، دین خواهی و محبت به اهل بیت و قرآن در حال برافراشته شدن است.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به آثار خون شهدا در لبنان و فلسطین خاطر نشان کرد: جنوب لبنان آزاد شد، غزه و فلسطین از زیر سیطره صهیونیست ها نه تنها نجات یافته است بلکه این سیطره از طرف آزادگان فلسطینی به برکت خون شهدا به صهیونیست ها تحمیل شده و آنها را به خاک ذلت کشیده است.

وی تأکید کرد: امروز به برکت خون شهیدان عزت و اقتدار برای جوامع اسلامی و کشورهای اسلامی رقم خورده است و این عزت هر روز در حال فزونی است و اتحاد جماهیر اسلامی در بلاد عالم در حال شکل گیری است و امیدواریم خداوند متعال همه ما را جزو پیروان شهدا قرار دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) یادآور شد: امروز دانشجویان و جوانان، اگرچه در جنگ تحمیلی نبودند ولی در راستای برافراشتن پرچم اسلام گام بر می دارند.

انتهای پیام/