درج شده توسط: مدیر سایت

همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه برگزار می شود

18 Dec 2012

کد خبر : 860889

تعداد بازدید : 4

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نوعی از اقتصاد است که درصدد است ضمن جلوگیری از اسراف به مدیریت بهینه مصرف کمک کند.

فرزاد جهان بین افزود: در شرایطی که تحریم مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است، اقتصاد مقاومتی می تواند به عنوان یک راهکار علمی و کارشناسی ضمن جلوگیری از توقف تولید، زمینه افزایش مقاومت مردم در برابر محدودیت ها را فراهم کند.

وی عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و ضرورت تبیین ابعاد مختلف این امر از سوی کارشناسان، اساتید و دانشجویان، معاونت فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با همکاری تشکل های دانشجویی، همایش علمی و تخصصی اقتصاد مقاومتی را با استفاده از دیدگاه های متخصصان فن برگزار می کند.

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد: با توجه به فراخوان صورت گرفته برای دریافت مقاله های علمی در محورهای مختلف نظیر اقتصاد مقاومتی و گردشگری اسلامی، کشاورزی و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، سیاست های ارزی، منابع مالی و پولی در اقتصاد مقاومتی، بنگاه های کوچک و متوسط و نقش آن در این موضوع و غیره، بیش از 60 اثر به دبیرخانه این همایش رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مقاله های ارسال شده به دبیرخانه این همایش، پس از ارزیابی علمی و تخصصی برای ارائه در همایش انتخاب و در پایان همایش نیز در قالب کتابی چاپ و منتشر می شود.

جهان بین یادآور شد: همایش" اقتصاد مقاومتی، ابعاد و راهکار" روز یکشنبه سوم دی ماه از ساعت هشت صبح در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی (سالن شهید مفتح) این دانشگاه با حضور مسئولان استانی و کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/