درج شده توسط: مدیر سایت

قهرمانی دانشگاه در مسابقات دانشگاه ها منطقه هشت کشور

17 Feb 2012

کد خبر : 859397

تعداد بازدید : 4

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، محمود حیدری بیان کرد: مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاه های منطقه هشت کشور در بخش خواهران در رشته های والیبال، بسکتبال، کاراته و بدمینتون از 15تا 20 بهمن ماه در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم های ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه در قالب یک کاروان 36 نفره در رشته های مذکور در این جشنواره شرکت کردند که در این مسابقات تیم های دانشگاه محقق اردبیلی، تحصیلات تکمیلی زنجان، دانشگاه گیلان، دانشگاه زنجان و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) حضور داشتند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: در رشته بسکتبال تیم دانشگاه توانست بعد از شکست مقتدراته تیم های زنجان و اردبیل به مصاف تیم قدرتمند گیلان رفته که بعد از یک بازی پایاپای و نفس گیر توانست این تیم را شکست داده و به مقام قهرمانی منطقه دست یابد.

وی یادآور شد: در رشته والیبال نیز تیم دانشگاه بعد از شکست تیم ها اردبیل و زنجان در مصاف با تیم گیلان شکست خورد و به مقام دوم رضایت داد.

حیدری تصریح کرد: در رشته بدمینتون و در رشته دوبل، تیم دانشگاه با چهار برد به مقام قهرمانی رسید و در بازی به مقام سوم و در نتیجه کلی نیز مقام سوم را کسب کرد؛ در رشته کاراته که در دو قسمت کاتا و کومیته برگزار شد، خواهران عضو تیم دانشگاه در بخش کومیته در سه وزن توانستند با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به مقام قهرمانی دست یابند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه بر اساس مقررات تیم های ورزشی دانشگاه ها و رشته های انفرادی هر منطقه که به مقام اول دست می یابند، جواز حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه های کل کشور را کسب می کنند، بنابراین تیم های بسکتبال، تیم دوبل بدمینتون و مقام نخست کاراته دانشجویان خواهر می توانند با این قهرمانی در المپیاد دانشجویان کل کشور در تابستان سال 1391 حضور یابند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به اعضای تیم بسکتبال دانشگاه افزود: نیلوفر کامیاب، مهدیه تقی پور، الناز غفوری، هما پندیدن، فاطمه الیاسی، فاطمه رحیمی، مینا طاهرخانی، مرضیه دهقان، فاطمه پرپینچی، مهسا مواسات، حمیرا باجلان، عارفه پرشیز فرد و به مربیگری خانم حسن نایبی و سرپرستی خانم رفیعی اعضای تیم بسکتبال حاضر در این مسابقات بودند.

وی عنوان کرد: مهیا آقایی و غزال محمودی به مربیگری خانم آقایی اعضای تیم بدمینتون دوبل بودند و مقام اول کاراته خواهران توسط فاطمه زودبین به مربیگری مژگان زرنگار و سرپرستی خانم ابراهیمی کسب شد و سرپرست کل کاروان ورزشی دانشگاه نیز بر عهده خانم مژگان زرنگار بوده است .

گفتنی است در مسابقات فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر منطقه هشت کشور در رشته کاراته مقام اول تیمی توسط دانشگاه زنجان با کسب سه مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز، مقام دوم تیمی توسط دانشگاه گیلان با کسب دو مدال طلا ، دو مدال نقره و یک مدال برنز و مقام سوم تیمی توسط دانشگاه اردبیل با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره حاصل شد و در بخش انتخاب بازیکن فنی، فاطمه حیدری از دانشگاه زنجان در رشته کاتا و مرضیه یوسفی از دانشگاه گیلان در رشته کومیته به عنوان بازیکنان برتر انتخاب شدند.

همچنین در رشته بدمینتون نیز مقام اول تیمی از آن دانشگاه گیلان، مقام دوم تیمی دانشگاه زنجان و مقام سوم تیمی از آن دانشگاه قزوین شد، در قسمت بازی های انفرادی مقام اول توسط پریسا انصاری از دانشگاه زنجان، مقام دوم توسط مریم ذوی الحیات از دانشگاه گیلان، مقام سوم به صورت مشترک توسط زینب حیدری از دانشگاه اردبیل و ساناز جوانمرد از دانشگاه زنجان کسب شد و در قسمت بازیهای دوبل دانشگاهی مقام اول توسط مهیا آقایی و غزال محمودی از دانشگاه قزوین، مقام دوم توسط رژین ابراهیمی و ملاحت دیده وار از دانشگاه گیلان، مقام سوم به صورت مشترک نیز توسط الناز نجفی و سعیده بهرام لوئیان از دانشگاه زنجان و ژاله طوفان پور و نسرین حاجی زاده از دانشگاه اردبیل حاصل شد و در رشته والیبال مقام اول تیمی توسط دانشگاه گیلان، مقام دوم تیمی توسط دانشگاه قزوین و مقام سوم تیمی توسط دانشگاه زنجان کسب شد و در رشته بسکتبال نیز مقام اول تا سوم تیمی به ترتیب از آن دانشگاه قزوین، دانشگاه گیلان و دانشگاه زنجان شد.

انتهای پیام/