درج شده توسط: مدیر سایت

راه اندازی سامانه نشریات علمی دانشگاه

29 Feb 2012

کد خبر : 859598

تعداد بازدید : 3

سامانه نشریات علمی به منظور مدیریت ارسال، داوری، پیگیری و انتشار آنلاین و الکترونیکی مقالات ارسالی و منتشر شده و تسریع و سهولت در امر انتشار نشریات علمی دانشگاه نصب وراه اندازی گردید که در حال حاضر 3نشریه دانشگاه (نشریه علمی – پژوهشی لسان مبین، نشریه علمی- تخصصی ژنتیک و نشریه علمی – تخصصی پژوهش های تجربی حسابداری مالی) بر روی این سامانه قابل دسترسی است و دیگر نشریات دانشگاه نیز بزودی بر روی این سامانه قرار می گیرند.

این سامانه از طریق آدرس http://journals.ikiu.ac.ir قابل دسترسی است و از پژوهشگرانو متخصصان دعوت می شود جهت همکاری و ارسال مقالات خود به نشریات دانشگاه از طریق مراجعه به این سامانه، ثبت نام و عضویت اقدام کنند.

شایان ذکر است با راه اندازی این سامانه، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در زمره دانشگاه هایی قرار گرفت که در سطح کشور به شیوه الکترونیکی و آنلاین اقدام به چاپ نشریات علمی – دانشگاهی می نمایند.

برخی از امکانات و ویژگی های این سامانه شامل امکان عضویت نویسندگان در سیستم و ارسال مقالات به صورت آنلاین ، ارسال مقالات به داوران به صورت آنلاین، انتشار الکترونیکی مجلات، ارائه فهرست مقالات آماده انتشار و منتشر شده در فصلنامه‌های مختلف، دسترسی آسان به مقالات بر اساس شماره و نسخه نشریه و بر اساس موضوعات تعریف شده، معرفی نشریه و اعضای هیأت داوران، قابلیت نمایه سازی و نمایش چکیده و متن کامل مجلات و ... می باشد.