درج شده توسط: مدیر سایت

راهپیمایی 22 بهمن صحنه اعلام حمایت مردم از رهبری و انقلاب است

09 Feb 2013

کد خبر : 861348

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، عبدالعلی آل بویه، بیان کرد: ما وقتی روند شکل گیری تاریخ به ویژه تاریخ اسلام را بنگریم، تنها حکومتی که بر اساس آموزه های اسلام، پیامبر، ائمه اطهار (ع) و تفکرات شیعه شکل گرفته است و در واقع یک الگوی حکومتی جدیدی برای دنیا بر اساس آموزه های اسلام ارائه داده است، انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای پیروزی دو رویه یعنی مردم و رهبری را داشته است که بر اساس اسلام آمده و این انقلاب را شکل دادند و این حکومت نشان داده است که در 33 سال گذشته دارای سخنان جدید و اهداف جدیدی برای انسان ها است و آرمان های خوبی دارد و از این جهت نیز همواره مورد هجمه دشمنان بوده است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد: روز 22 بهمن ماه به عنوان روزی که نماد پیروزی یک ملت بر استکبار، ستمگران و ظالمان است، باید همواره گرامی داشته شود و در این 34 سال عمر انقلاب اسلامی نیز مردم ما به ویژه جوانان این را اثبات کردند و همواره در صحنه های مختلف حضور داشتند.

وی اعلام کرد: با توجه به تحریم هایی که از سوی دشمنان وجود دارد و اینکه دشمن مایوس شده و نمی تواند با فرهنگ و آیین ما به صورت فرهنگی مبارزه کند و دست به ترورهای فیزیکی دانشمندان هسته ای زده تا جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد، ما امروز بیش از هر روز دیگر باید در صحنه باشیم تا حمایت خود را از درستی راهی که انتخاب کردیم و همچنین از انقلاب، رهبری، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کنیم.

آل بویه تأکید کرد: بنده معتقد هستم که در سال جاری مردم ما پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت و حمایت خود را از نظام، انقلاب و ولایت فقیه اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت و اتحاد مسئولان تصریح کرد: اختلاف سلیقه همواره بوده و در همه حکومت ها نیز وجود دارد و ما نباید اختلاف سلیقه ها و اختلاف نظرها را که موارد طبیعی است، به میان مردم بکشانیم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تأکید کرد: با توجه به اینکه همه دشمنان خود را بسیج کرده اند تا دست به نابودی این نظام بزنند، اولویت نخست همه ما باید وحدت و اتحاد باشد و مسئولان باید به جای پرداختن به اختلاف ها و حاشیه ها به اصل بپردازند، به ویژه در شرایط امروز که حل مشکلات اقتصادی در اولویت کار قرار دارد.

انتهای پیام/