درج شده توسط: مدیر سایت

دستورالعمل حذف پزشکی غیبت در امتحانات پایان نیمسال

29 May 2013

کد خبر : 862229

تعداد بازدید : 1

1-  مسافرت در طول امتحانات پایان نیمسال ، دلیل موجهی برای غیبت نخواهد بود و غیبت بر این مبنا غیر موجه است.

2-  دانشجویانی که در طول زمان امتحانات در قزوین ساکن باشند به هنگام بیماری باید در زمان فعالیت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه منحصرا" به این مرکز مراجعه نمایند. (روزهای کاری مرکز شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:30 – 8 می باشد.)

3-  در زمانی که مرکز بهداشت و درمان دایر نیست، دانشجویان ساکن قزوین حداکثر ظرف 48 ساعت ودانشجویانی که خارج از قزوین می باشند حداکثر ظرف 72 ساعت پس از بروز بیماری موظف هستند همراه با مدارک پزشکی به مرکز بهداشت و درمان مراجعه کنند. بدیهی است به درخواست های بعد از این زمان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4-  چنانچه دانشجو در تاریخ امتحان در بیمارستان بستری شود ، باید در همان تاریخ بستری مراتب را به اطلاع مرکز بهداشت و درمان دانشگاه رسانده و پس از ترخیص ، به همراه کلیه مدارک بیمارستان به مرکز بهداشت و درمان مراجعه نماید. تلفن تماس 3660606- 0281

5-  دانشجویانی که مبتلا به بیماری ها و ناراحتی های اعصاب و روان بوده و تحت درمان هستند در صورتی که قادر به شرکت در امتحانات نباشند باید حداکثر تا قبل از شروع اولین امتحان پایان نیمسال ، ترم خود را به طور کامل حذف نمایند. حذف نکردن ترم ملاک آمادگی برای شرکت در امتحانات بوده و غیبت در امتحان برای این گونه افراد غیر موجه تشخیص داده می شود.