درج شده توسط: مدیر سایت

تیم سیمرغ دانشگاه رتبه اول طراحی خودروی هیبریدی را کسب کرد

12 Apr 2011

کد خبر : 856938

تعداد بازدید : 6

خودروی هیبریدی سیمرغ 2 دانشگاه بین المللی امام خمینی در  سومین دوره از مسابقه ملی طراحی ماشین و در مراحل طراحی مفهومی رتبه اول را در میان 47 تیم شرکت کننده از دانشگاههای سراسر کشور به خود اختصاص داد.

رتبه های دوم و سوم این مسابقه از آن تیم تسلا از دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل و سورنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شد.

در این مسابقات سی تیم نخست به مرحله طراحی و ساخت راه یافتند.

آقای امیر رضا طبیب خوئی دانشجوی رشته مکانیک و سرپرست  این تیم طی گزارشی به روابط عمومی دانشگاه ابراز داشته: تیم سیمرغ در امتداد فعالیت­های خود در زمینه طراحی و ساخت خودروی پاک پس از ساخت یک نمونه خودروی الکتریکی 2 نفره از مهرماه سال 1388 کار خود را با عنوان تیم سیمرغ 2 در زمینه طراحی و ساخت خودروی هیبریدی 4 نفره ادامه می دهد و هم­اکنون مراحل طراحی خودرو به طور کامل پایان یافته و این تیم توانسته است پاسخ بیش از 15 ماه تلاش بی وقفه خود را بگیرد و به شایستگی حائز رتبه اول طراحی خودروی هیبریدی در بین 47 تیم شرکت کننده از تمامی دانشگاههای کشور شود. و در حال حاضر کار ساخت خودرو را آغاز کرده تا اینکه ان شاءالله به لطف خداوند و با یاری مسئولین و اساتید محترم با ساخت اولین خودروی هیبریدی دانشگاه موفقیتی درخور نام دانشگاه امام خمینی (ره) را کسب نماید.

اعضای این تیم شامل؛ آقایان امیرحسین تقوی، سینا احمدپور سامانی، امیررضا طبیب خوئی، هادی کرمی، علی همامی، میثم جمالی، رضا پورعزیزی، محسن نهاله گاه، قاسم شریفی، محمدکاظم احمدی، مهدی یادگاری، علی حاجیلو، محمدامین نمازی شیرازی، محمدامین عباداللهی، عباس درویش قزوینی، و سام انطیقه چیان و خانم ها مینا محسنی،  انوشه قنبرزاده،نرگس شانه ساز شیرازی و مینا منتظری  می باشند.

 

 

ikiusimorq@gmail.com

www.ikiusimorq.blogfa.com