درج شده توسط: مدیر سایت

بیانیه مهم بسیج دانشجویی دانشگاه در سالروز حماسه عظیم 9 دی

29 Dec 2012

کد خبر : 861057

تعداد بازدید : 2

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه 8)

   22 خرداد 88 حماسه ای است به وسعت یک تاریخ که در جغرافیای وجود انسانها تبلور یافت، حماسه ای که امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور 85 درصدی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگر در دفتر افتخارات این مرز و بوم رقم زدند. پیروز واقعی این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های پیشین خود ملت بودند، چه آنهایی که به کاندیدای منتخب رأی داده و چه آنهایی که رأی خود را به کاندیداهای دیگر دادند همگی در این جشن ملی سهیم شدند. اما هنوز اندک زمانی از این حضور حماسی نگذشته بود که دستان پلید استکبار از آستین مزدوران داخلی آنها بیرون زد و با طیفی از فریب خوردگان درصدد تلخ کردن شهد شیرین این پیروزی در کام ملت شدند. نظام جمهوری اسلامی که می رفت به پشتوانه این حضور 40 میلیونی، معادلات منطقه و حتی جهان را تغییر دهد به یک باره کار به جایی رسید که حکومت فاسدی همچون نظام دیکتاتوری مطلق عربستان _ که حتی پارلمان فرمایشی هم ندارد _ در مقابل آن ژست دموکراسی بگیرد و این شاید بزرگ ترین خیانتی بود که مدعیان دروغین تقلب در انتخابات در حق این ملت روا داشتند. 

   هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه بی وقفه علیه نظام و انقلاب که خیر ، بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب، تحفه ای بود که سران فتنه برای این ملت به ارمغان آوردند و ادعای از اساس دروغ تقلب در انتخابات تنها یک پروژه بود برای فریب افکار عمومی و به صحنه کشاندن طیفی از فریب خوردگان ؛ فتنه گران حساب این را نکرده بودند که شاید بتوان برای مدتی به یک نفر دروغ گفت اما هرگز نمی توان برای همیشه به همه دروغ گفت و دیری نخواهد پایید که غبار فتنه فرو بنشیند.

اگرچه دوران فتنه 88 را باید دوران محنت انقلاب اسلامی دانست اما این فتنه با همه تلخی ها و مشقاتی که به همراه داشت به برکات بیشماری نیز ختم گردید؛ چراکه باز هم این ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی بودند که پس از 8 ماه نبرد همه جانبه و نفس گیر با حضور گسترده خود در حماسه 9 دی تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و بر اقدامات فتنه گران مهر باطل کوبیدند و چه زیبا گفت آن پیر جماران و رهبر مستضعفان که "مردم ایران از مردم حجاز در عصر رسول الله و مردم عراق در عصر امام علی(ع) و امام حسین (ع) برتر و وفادارترند". اگر نبود فتنه 88 ، چه بسا تا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی بصیرت برخی خواص رو نمی شد. اگر پیروزی ملت نبود در فتنه 88 ، چه بسا تا سالیان سال مستضعفین عالم به ویژه ملت های مسلمان منطقه به این باور نمی رسیدند که می توان با وحدت کلمه به نبرد با استکبار و سرسپردگان داخلی آنان رفت و چه بسا تا سالیان سال جنبش بیداری اسلامی در منطقه به وقوع نمی پیوست.

   اشاره به این نکته ضروری است که که ما در عصر ظهوریم و عصر ظهور عصر فتنه های بیشمار است. نباید این گونه تصور کرد که آتش فتنه برای همیشه خاموش گردیده و فتنه گران به لانه های خویش خزیده اند؛ بلکه باید بدانیم فتنه و فتنه گران همیشه در کمین هستند و وقایع 25 بهمن 1389 خود گواهی بر این مدعاست. 

اکنون که کمتر از شش ماه تا یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فاصله داریم اشاره به نکاتی چند حائز اهمیت است. برخی ورشکستگان سیاسی فتنه 88 به همراه برخی جریانات انحرافی رسوخ کرده در دولت خدمتگزار با پشتوانه دشمنان بیرونی ملت در صدد القای بحران و ایجاد تنش اقتصادی در سطح جامعه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می باشند و این بار نه با چاشنی تقلب در انتخابات که با چاشنی وضعیت نا به سامان اقتصادی و معیشت مردم قصد فتنه انگیزی تا قبل از انتخابات را دارند. در این میان عده ای هستند که بنا به درخواست دشمنان بیرونی این مرز و بوم و در اقدامی شیطنت آمیز درصدد نسبت دادن مستقیم این نا به سامانی ها به تحریم های اعمال شده از سوی غرب علیه ایران می باشند تا به افکار عمومی جامعه این گونه القاء کنند که اوضاع بد معشیتی مردم به دلیل مقاومت آنان در برابر زیاده خواهی های غرب و حمایت سی و چند ساله ملت از نظام اسلامی می باشد نه به خاطر ضعف مدیریتی. حال آنکه حقیقت غیر از این است چرا که غرب هم اکنون با بحران فزاینده اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و چگونه است که آمریکای وال استریت زده به تنهایی و بدون کمک پیاده نظام داخلی توان ایجاد بحران اقتصادی در ایران مقتدر را دارد. به گفته یکی از متفکران مارکسیست: "هرگاه که خواستید کشوری را نابود کنید پول آن کشور را زمین بزنید."

هنگامی که در خبرهای غیر رسمی می شنویم که از چند ماه پیش از عید نوروز 91 کانتینرهای مملؤ از باکس های دلار بدون پشتوانه به راحتی وارد کشور می شوند و عده ای با ریختن این دلارهای کثیف در کف بازار و خیابان به ایجاد تنش اقتصادی و آشفته سازی روانی جامعه می پردازند ، از یک طرف به روشنی در می یابیم که این اقدام آنان یعنی اعلان جنگ رسمی علیه مملکت و از طرف دیگر این شبهه در ذهنمان پدیدار می شود که چگونه این کانتینرها بدون اطلاع و هماهنگی برخی عناصر انحرافی رسوخ کرده در دولت و سیستم مالی و برخی عناصر مؤثر در فتنه 88 وارد کشور شده است. آیا عناصری که امروز در صدد فتنه انگیزی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستند، از سرنوشت فتنه انگیزان 88 عبرت نگرفته اند؟!! 

   جنبش دانشجویی به عنوان چشمان بیدار جامعه از مدت ها قبل در حال رصد کردن این شیطنت ها و اقدامات مذبوحانه می باشد و در این مدت به حقایقی تلخ درباره کسانی دست یافته که زمانی نزد افکار عمومی از آنان حمایت می کرده است اما باید به این نکته اشاره داشت که نه تنها جنبش دانشجویی بلکه همه آحاد ملت با هیچ کس عهد اخوت نبسته اند و اشخاص تا زمانی از حمایت مردم برخودارند که از اصول اصیل انقلاب اسلامی تخطی نکرده و ذره ای از مسیر ولایت منحرف نشوند چرا که به فرموده خمینی کبیر: "ملاک و میزان در هرکس حال فعلی اوست." 

   سخن و گلایه در این باب بسیار است ولی حزب الله تمامی این حرف ها را در قلب و سینه خود نگه می دارد اما اگر بنا باشد که این اقدامات مذبوحانه متوقف نشوند و برخی به مسیر ولایت بازنگردند، دفعه بعد با صراحت بیشتری با مردم سخن خواهیم گفت و به افشاگری علیه این معدود کسانی اقدام خواهیم نمود که مستبدانه در صدد ضربه زدن به نظام و رهبری می باشند و باید بدانند که این ملت و انقلاب تنها و تنها حول محور ولایت می گردند نه شخص دیگر. 

در پایان بدین وسیله اعلام می داریم بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یک تشکل آرمانخواه و عدالتخواه دانشجویی همواره خود را مطیع امر ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می داند و به منظور حفظ استقلال و هویت آزاد دانشجویی زیر بیرق هیچ یک از گروهها و جریانات سیاسی سینه نخواهیم زد و تنها و تنها از فرامین مقام عظمای ولایت پیروی می نماییم.

و السلام علی من اتبع الهدی