درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری کارگاه آموزش تکنیک های عکاسی خلاق با تلفن همراه در دانشگاه

21 Dec 2012

کد خبر : 860980

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دبیر اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در کارگاه آموزش تکنیک های فیلمسازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه در این دانشگاه بیان کرد: این جشنواره با موضوع تلفن همراه و کارکردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی در تلاش است با بهره گیری از ظرفیت های موجود در ایران، زمینه ساز بروز خلاقیت های کاربران تلفن همراه، مشارکت فعال جوانان و عموم مخاطبان در فعالیت های هنری و فرهنگی باشد.

فرجاد خوشبین عنوان کرد: این جشنوراه با موضوع عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه برگزار شده است و اهداف مختلفی را دنبال می کند که ایجاد بسترهای مناسب برای گسترش عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه، شناسایی استعددهای جوانان در حوزه فیلم و عکس و تلاش در راستای شناسایی مشکلات و معضلات اجتماعی با تکیه بر نقش تلفن همراه در جامعه از جمله این اهداف است.

وی تصریح کرد: تلاش در راستای شناسایی جاذبه و ظرفیت های فرهنگی، دینی و تاریخی کشور با تکیه بر گستردگی تلفن همراه، ایجاد زمینه های مناسب برای بروز خلاقیت فردی کاربران تلفن همراه و افزایش زمینه های رقابت سالم میان عکاسان و فیلمسازان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ادامه داد: این جشنواره در 20 دانشگاه در کشور برگزار می شود که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نهمین دانشگاهی است که این برنامه در آن برگزار می شود.

وی تأکید کرد: مخاطبان این جشنواره جوانان و نوجوانان هستند و این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود که در بخش اصلی این جشنواره با عنوان "نگاه همراه"، تمامی عکس ها و فیلم های خلق شده با ابزار تلفن همراه به رقابت می پردازند و موضوع این بخش، آزاد است.

خوشبین خاطر نشان کرد: در بخش ویژه نیز که با عنوان "درباره همراه" با موضوع تلفن همراه و کارکردهای فرهنگی، اجتماعی و هنری آن است، ابزار مورد نیاز شامل دوربین حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتوری عکاسی و فیلمبرداری است. ارسال کنند که مهلت ارسال آثار تا دهم دی ماه جاری است.

وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به نشانی www.pf.mobi.com

انتهای پیام/
 
 
عکاس : فرزاد فروزنده نیا