درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری نمایشگاه معرفی افغانستان با محوریت معماری و شهرسازی در دانشگاه

21 Apr 2013

کد خبر : 861814

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، نمایشگاه معرفی افغانستان با محوریت معماری و شهرسازی 24 فروردین ماه جاری در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) توسط گروه معماری و شهرسازی دانشجویان افغانستانی این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در آیین افتتاح این نمایشگاه، دکتر ذوالفقار زاده رئیس دانشکده معماری و شهرسازی و مدیران گروه های آموزشی شهرسازی و معماری و همچنین جمعی از اساتید دانشکده و قلندری دبیر انجمن علمی و فرهنگی دانشجویان افغانستان - قزوین حضور داشتند و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه، بازدید کنندگان توسط میزبان هایی که لباس سنتی افغانستان بر تن داشتند با شیرینی سنتی بسراق و چای سبز پذیرایی شدند.

این گزارش می افزاید: نمایشگاه معرفی افغانستان که به مدت پنج روز و از تاریخ 24 تا 28 فروردین ماه برگزار شد، شامل تصاویر آثار معماری و شهرسازی افغانستان، آثار سوخته کاری، ماکت های بودا و منار جام غور بود.

بر اساس این گزارش؛ در طول زمان برگزاری این نمایشگاه، حجت الاسلام عابدینی رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اساتید دانشگاه و دانشجویان سایر ملل از این نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است نمایشگاه معرفی افغانستان با محوریت معماری و شهرسازی با حمایت مسئولان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، رایزن فرهنگی سفارت کبری افغانستان و خانه هنر مهاجرین مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/