درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری مراسم بدرقه تیم دوچرخه سواری دانشگاه

02 Jun 2013

کد خبر : 862304

تعداد بازدید : 1

در این مراسم که عصر دیروز شنبه 11 خرداد ماه برگزار شد حجت الاسلام  عبدالکریم عابدینی مسئول رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: قیام امام خمینی(ره) قیامی برای حفظ کرامت انسانی و پاس داشت ارزش‌های انسانی بود و گرامی داشت یاد و نام امام هم پاس داشت ارزش‌ها و حفظ کرامت انسانی است.

وی افزود: درسی که امام راحل در مورد ظلم و استکبار ستیزی به ملت ایران و تمام انسان ها داد در قالب پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت های آزادی بخش تبلور یافته و باعث یک خیزش جهانی علیه ظلم واستکبار شده و این عاملی است تا تعظیم و بزرگداشت این شخصیت بزرگ وظیفه همگانی باشد.

حجت الاسلام عابدینی خاطر نشان کرد: تعظیم و پاس داشت یاد و خاطره امام راحل، تعظیم و بزرگ داشت شعائر الهی است و هرکس باید متناسب با ظرفیت و موقعیت خود به این کار دست زند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری امام راحل و ایستادگی و خیزش مردم و یاری خدای متعال به پیروزی رسید و امروزه شاهد هستیم که این نهضت  سرمشق و الگوی  نهضت های آزادی بخش اسلامی و جهانی قرار گرفته است.

حجت الاسلام عابدینی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق دولت مهدوی به سرانجام رسید و در این نهضت شاهد بودیم که ملت ایران به پا خواست و امام آمد و انقلاب هم به پیروزی رسید و اگر ملل اسلامی و بشریت به وظیفه خود عمل کرده و در جهت ریشه کردن ظلم و فساد به پا خیزند شخصی ظهور می کند که تحقق بخش عدالت الهی و انسانی خواهد بود و ما در انتظار چنین روزی هستیم.

در ادامه این مراسم "ابراهیم قنبری "سرپرست این تیم گفت: تیم دوچرخه سواری دانشگاه با هدف گرامی داشت بیست و چهارمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب، برای چهارمین سال متوالی، صبح روز یکشنبه 12 خرداد از روضه الشهدای  دانشگاه تا مرقد امام(ره) را رکاب خواهند زد.

وی گفت: اعضای این تیم را حسن یگانه، ایمان مرادی و فرهاد برزگر  تشکیل می دهند.

قنبری همچنین از اعزام تیم کوهنوردی دانشگاه برای صعود به قله دماوند خبر داد و افزود: این تیم از روز دوشنبه 13 خرداد ماه به مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام پانزده خرداد حرکت خود برای صعود به دماوند را آغاز خواهند کرد.