درج شده توسط: مدیر سایت

بازدید هیات هلندی از دانشگاه

22 Apr 2014

کد خبر : 865447

تعداد بازدید : 1

آقای دکتر گریت  ژان باهاس و خانم دکتر ژانت باهاس در دیدار  با دکتر نائینی، سرپرست دانشگاه در خصوص همکاری های علمی و بین المللی دو کشور گفتگو کردند و دکتر نائینی ضمن خوشامد گویی ،آمادگی دانشگاه  را در زمینه همکاری بین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)  و  کشور هلند اعلام کردند و  هدایایی نیز به رسم یادبود  تقدیم شد.

این دو محقق همچنین در دیدار با دکتر بیات ، معاون امور بین الملل و دکتر املشی، مدیر جذب دانشجویان خارجی در زمینه توسعه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با دانشگاه و موسسات همتا در هلند گفتگو کردند. پس از آن هیات مذکور با همراهی دکتر سامی و دکتر هاشم پور از دانشکده معماری و شهرسازی بازدید کردند و دیدار کوتاهی نیز با دکتر زندیه، رئیس دانشکده معماری و شهرسازی داشتند.

در ادامه به منظور آشنایی میهمانان هلندی با فرهنگ و آداب و رسوم اسلامی و ایرانی کشورمان نشست مشترکی  با حضور رییس و هیات رییسه دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی برگزار شد. در این نشست دکتر معماری، سرپرست دانشکده ضمن معرفی دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی، ظرفیت ها  و زمینه های همکاری مشترک  بین دانشکده علوم و تحقیقات اسلامی با دانشگاه های هلندی را تشریح کرد.