درج شده توسط: مدیر سایت

بازدید ریاست دانشگاه از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه + فیلم

21 Jul 2012

کد خبر : 860416

تعداد بازدید : 6

محمد علی حاجی پور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در تیر ماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران به صورت مجزا برگزار شد.

وی ادامه داد: اردوی جهادی خواهران از چهارم تا نهم تیر ماه در روستای محمد ده واقع در طارم سفلی با حضور 23 نفر از دانشجویان خانم و 9 دانشجوی آقا برگزار شد که در این اردوی جهادی، خواهران در حوزه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و دینی برنامه هایی را اجرا کردند و برادران نیز به تعمیر و بازسازی مدارس پرداخته و نقاشی های روی دیوار مدارس را انجام دادند.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اضافه کرد: فاز بعدی این اردو مربوط به حرکت جهادی برادران با عنوان "گروه جهادی بقعه سازان بقیع" بود که این حرکت جهادی در روستای چربین طارم سفلی و از تاریخ 14 تا 29 تیر ماه با حضور 50 نفر از دانشجویان برگزار شد.

وی اعلام کرد: در این اردوی جهادی، پروژه ای در حوزه آبرسانی و در راستای تأمین آب مردم این روستا اجرا شد و از چشمه ای واقع در 1.5 کیلومتری این روستا، آبرسانی به روستای چربین صورت گرفت.

حاجی پور یادآور شد: اقدام دیگری که در این روستا صورت گرفت، ساخت سرویس بهداشتی برای یک خانواده بی سرپرست بود که این پروژه 50 درصد پیشرفت دارد؛ همچنین برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و احکام از دیگر اقداماتی بود که توسط دانشجویان دانشگاه در این اردو انجام شد.

وی با اشاره به بازدید ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه گفت: ریاست دانشگاه به همراه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و هیئت همراه نیز در روز 27 تیر ماه در این اردوی جهادی حضور یافتند و از نزدیک روند آبرسانی به روستا را مورد بازدید قرار دادند.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بخش تکمیلی اردوی جهادی برادران دانشجو برای اتمام کار در روستای چربین، به مدت یک هفته در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فیلم بازدید ریاست دانشگاه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/