درج شده توسط: مدیر سایت

انتصاب"مشاور رئیس در امور ایثارگران"

05 Jan 2022

کد خبر : 919681

تعداد بازدید : 1

طی حکمی از سوی دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، آقای دکتر محمدرضا خانلری به سمت «مشاور رئیس در امور ایثارگران» منصوب شد. در متن این حکم آمده است:

با احترام، نظر به مراتب تدیّن، تعهد، کاردانی و تجارب اجرایی ارزنده­ جناب­عالی و به منظور تحقق هر چه بیشتر اهداف متعالی دانشگاه، به موجب این حکم به سمت "مشاور رئیس در امور ایثارگران" منصوب می شوید.

جامعه شاهد و ایثارگر از شریف‌ترین افراد جامعه و گنجینه نظام و ولی نعمتان واقعی انقلاب اسلامی هستند که با نثار ارزشمندترین سرمایه های خود استقلال، سربلندی و عزّت ایران اسلامی را تضمین نموده اند. از این رو، امید است در سایه مدیریت و مشاوره شما برادر ارزشی و انقلابی –که بحمدلله سابقه جهادی و مدیریتی در نهادهای انقلابی و حضور در جبهه های حق علیه باطل دارید- دانشگاه در حفظ و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفظ کرامت ایثارگران و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه ذاتی خویش را به بهترین وجه ممکن به انجام رساند. توفیق جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دانشگاه و ارتقای جایگاه معنوی و فرهنگی آن خواستاریم.

همچنین طی نامه‌ای از سوی دکتر قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه از دکتر مهدی زندیه مشاور پیشین رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، تشکر و قدردانی شد.

.