درج شده توسط: مدیر سایت

انتخاب استاد دانشگاه به عنوان مترجم شایسته ی تقدیر جایزه کتاب فصل

13 Jan 2013

کد خبر : 861133

تعداد بازدید : 2

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، کتاب "الکتروسرامیک ها، مواد، خواص و کاربردها" اثر ای. جی. مولسن و جی. ام. هربرت که توسط سعید باغشاهی و همکارانش ترجمه و توسط جهاد دانشگاهی به چاپ رسیده است، در بیست و دومین دوره جایزه کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران شایسته تقدیر شناخته شد.

بر اساس این گزارش؛ کتاب "الکتروسرامیک ها، مواد، خواص و کاربردها" که به موضوعات مربوط به رشته سرامیک، به عنوان یکی از شاخه‌های گروه مواد می‌پردازد، در بیست و دومین دوره جایزه کتاب فصل تابستان 1391 که توسط خانه کتاب وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از میان بیش از 4 هزار کتاب، شایسته تقدیر انتخاب شد.

در مراسمی که 20 دی ماه در سرای اهل قلم برگزار شد از سعید باغشاهی عضو هیأت علمی و رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان مترجم شایسته تقدیر، با اهدای لوحی از سوی علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این استاد دانشگاه تاکنون آثاری مانند «خواص فیزیکی مواد»، «درآمدی بر سرامیک‌ها» و «هندبوک جامع دیرگدازهای مونولیتیک» را منتشر کرده است.

انتهای پیام/