درج شده توسط: مدیر سایت

امسال دانشجویان استعداد درخشان در مقطع دکتری بدون آزمون پذیرفته شدند

15 Dec 2013

کد خبر : 864287

تعداد بازدید : 2

به گزارش خبرنگار روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نوشین بیگدلی در همایش استعدادهای درخشان به همراه تجلیل از برگزیدگان علمی دانشگاه که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی در قزوین برگزار شد، با بیان این که امسال برای نخستین بار دانشجویان بدون آزمون در مقطع دکتری در دانشگاه پذیرش شدند، اظهار داشت: این دانشجویان در 20 رشته جذب این دانشگاه شدند.

این مسؤول یادآور شد: دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه با هدف شناسایی، حمایت و هدایت دانشجویان ممتاز دانشگاه و فراهم کردن امکانات رفاهی و آموزشی و ارتقای سطح علمی آنان تشکیل شده است.

مدیر استعدادهای درخشان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزود: تاکنون 800 نفر از دانشجویان عضو این دفتر در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین شدند.

این مسؤول دانشگاهی یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد که حائز شرایطی از جمله رتبه‌های نخست تا پانزدهم المپیادهای دانشجویی، دانشجویان نمونه کشوری، رتبه‌های نخست تا سوم جشنواره‌های معتبر علمی باشند، می‌توانند بدون شرکت در آزمون در مقطع بالاتر ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان رتبه‌های نخست تا سوم هر رشته، نمونه کشوری در دوره کارشناسی ارشد، رتبه‌های نخست المپیادهای علمی و دانشجویی نیز می‌توانند بدون شرکت در آزمون در مقطع بالاتر ادامه تحصیل کنند.

انتهای پیام/