درج شده توسط: مدیر سایت

افتتاح جشنواره حرکت در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

07 May 2013

کد خبر : 861967

تعداد بازدید : 2

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حاشیه جشنواره حرکت در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان بهترین دوران زندگی خود یعنی جوانی را در دانشگاه سپری می کنند  و آموزش علم و تخصص در رشته های مربوطه، انجام فعالیت های فرهنگی و سیاسی و در نهایت آموزش مهارت های زندگی از جمله وظایف ما در قبال آنها است.

عبدالعلی آل بویه اضافه کرد: یکی از وظایف دانشگاه این است که در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان، گام بردارد و در این راستا مقدمات لازم را فراهم کند تا اگر دانشجویان ایده ای دارند تبدیل به پدیده کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره حرکت فرصت و بستر مناسبی است تا دانشجویان بتوانند در زمینه اختراع و نوآوری تمرین کنند و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز دارای رتبه های خوبی در این بخش است البته برای ما داشتن رتبه اول و دوم مهم نیست بلکه آنچه برای ما اهمیت دارد این است که جوانان بتوانند در این مسیر گام برداشته و به این باور برسند که می توانند در راستای تولید ملی و عدم وابستگی به خارج از کشور موفق باشند، بنابراین مدیریت دانشگاه مشوق اجرای چنین برنامه هایی است.

دبیرکل انجمن های علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی نیز بیان کرد: امروز شاهد برگزاری دومین جشنواره حرکت هستیم که به صورت یک جشنواره درون دانشگاهی و در قالب یک نمایشگاه با 20 غرفه دایر شده است.

سینا قلیچ توضیح داد: در این نمایشگاه انجمن های معماری و شهرسازی، عمران، بتن، برق، آب، کامپیوتر، حسابداری، مرمت، کانون های ادبی و غیره حضور دارند و برگزیدگان به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابند که امیدواریم نتایج خوبی را در این بخش شاهد باشیم.

انتهای پیام/