درج شده توسط: مدیر سایت

اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان غیربورسیه غیرایرانی

16 Apr 2011

کد خبر : 856953

تعداد بازدید : 7

ارائه اصل و کپی مدارک (اعم ازآخرین مدرک تحصیلی، ریزنمرات و گذرنامه یا کارت اقامت معتبر)   برای پذیرفته شدگان به هنگام ثبت نام اولیه، الزامی است.

 ·         پذیرفته شدگان موظفند از تاریخ 30/1/90 بر اساس رشته ی پذیرفته شده و طبق زمان تعیین شده در جدول شماره 1، با در دست داشتن اصل مدارک ذکر شده و یکسری کپی از آنها، برای ثبت نام اولیه به واحد پذیرش به نشانی: قزوین، بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، مجتمع خوابگاههای دانشگاه، مرکز آموزش زبان فارسی، واحد پذیرش دانشجویان غیرایرانی مراجعه نمایند، در غیر این صورت، پذیرش آنان ملغی خواهد شد. (زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد.)
·         ثبت نام قطعی و آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان، منوط به گذراندن مراحل پذیرش نهایی در وزارت علوم و اخذ و ارائه روادید تحصیلی است. بدیهی است این روند پس از انجام ثبتنام اولیه آغاز خواهد گردید.
·         پذیرفته شدگان نوع3 برای ثبتناماولیه باید شهریه آموزشی یک نیمسال تحصیلی را (برحسب نوع مقطع پذیرفتهشده)که در بخش شهریههای تحصیلی سایت پذیرشدانشجویان   غیرایرانی ذکر شده، به حساب دانشگاه به شماره 11/286112 نزد بانک ملت به نام مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) واریز نمایند در  غیراین صورت،   ثبتنام اولیه و مراحل پذیرش قطعی در مورد آنان انجام نخواهد شد.
·         با توجه به عدم پذیرش دانشجو در نیمسال دوم، پذیرفته شدگانی که تا 15 مهر ماه موفق به اخذ روادید تحصیلی و اقامت شوند، در نیمسال اول سال تحصیلی91- 90 مشغول به تحصیل خواهند شد، در غیر این صورت اشتغال به تحصیل آنان، با دادن دو نیمسال مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات، به نیمسال اول سال بعد موکول خواهد شد و شهریهی آموزشی پرداخت شدهی پذیرفته شدگان نوع 3، محفوظ مانده و برای نیمسال اول سال بعد محاسبه خواهد گردید.
·         برای استخراج نرخ برابری ارز و واریز مبلغ شهریه به ریال ایران، به سایت بانک مرکزی  http://www.cbi.ir/ExRates/rates_fa.aspx   در روز پرداخت مراجعه نمایید. 
·         وجه واریزی در صورت انصراف داوطلب بعد از ثبتنام اولیه، به هیچ عنوان مسترد نمیشود.
·         در صورت عدم ارائه مجوز پذیرش به داوطلب از سوی وزارت، 90 % وجه واریزی قابل استرداد است.
·         داوطلبانی که قبلاً اصل رسید بانکی مربوط به هزینهی کارشناسی مدارک را ارائه ندادهاند، باید به هنگام ثبتنام اولیه اصل رسید را ارائه نمایند.
·         ارائه مدرک اقامتی معتبر برای پذیرفته شدگانی که تاریخ اعتبار مدرک اقامتی آنان به اتمام رسیده است، الزامی است.  
·         پذیرفته شدگانی که در دیگر مراکز دانشگاهی ایران شاغل به تحصیل می  باشند، به هنگام ثبت نام اولیه، باید نامه انصرافی از دانشگاه محل تحصیل خود را نیز به همراه اصل مدارک ذکر شده، ارائه نمایند.
·         عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر برای ثبتنام اولیه، به معنی انصراف آنان تلقی خواهد شد.
 
 
برای مشاهده ی اسامی پذیرفته شدگان و شرایط ثبت نام اینجا کلیک کنید.