درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه"زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1399-1400 دانشگاه"

31 Oct 2020

کد خبر : 912197

تعداد بازدید : 13

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1399-1400 دانشگاه بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، پذیرش در این دانشگاه طی 8 مرحله  غیرحضوری(اینترنتی) طبق زمانبندی ذیل انجام می گردد و نیازی به حضور در دانشگاه نبوده و پس از ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) و تایید ثبت نام توسط دانشگاه ، نسبت به ارسال مدارک تحصیلی از طریق پست پیشتاز اقدام فرمایید. ضمنا تمامی کلاسها در سامانه lms.ikiu.ac.ir  به صورت مجازی برگزار خواهد شد که راهنمای ورود و نحوه شرکت در کلاس پس از ثبت نام و تایید مدارک و انتخاب واحد توسط دانشگاه طی پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.  لذا خواهشمند است جهت اطلاع از نحوه و فرایند ثبت نام اطلاعیه های ذیل را به دقت مطالعه فرمایید. قابل توجه پذیرفته شدگان پسر: تمامی پذیرفته شدگان ذکور بایستی درخواست معافیت تحصیلی خود را از سامانه WWW.POLICE.IR انجام دهند حتی کسانی که دارای معافیت تحصیلی دانش آموزی می باشند. در غیر اینصورت ثبت نام شما انجام نخواهد شد. جدول شماره 1:
ردیف ترتیب مراحل نوع فعالیت
1 مرحله 1 درخواست تاییدیه تحصیلی مراجعه به سایت https://emt.medu.ir  و ثبت درخواست تاییدیه مدرک مقطع قبلی (پایان متوسطه دوم یا پیش دانشگاهی) و دریافت کد رهگیری  (کسانی که در زمان ثبت نام در این سامانه با پیغام عدم مالکیت سیم کارت مواجه شدند می توانند با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پیشخوان، نسبت به تاییدیه اقدام کنند و رسید آن را با مدارک تحصیلی به دانشگاه ارسال نمایند)
2 مرحله 2( اسکن مدارک) اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیر حضوری ( مدارک مورد نیاز در جدول شماره 2 اعلام شده است)
3 مرحله 3 (ثبت نام غیر حضوری) انجام ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان در وبگاه دانشگاه (راهنمای ثبت نام در صفحات پایین تر اطلاعیه وجود دارد) و پرینت معافیت تحصیلی مخصوصا برادران  
4 مرحله 4(توسط دانشگاه انجام می شود)     تایید مدارک ارسالی و انتخاب واحد توسط دانشگاه و ارسال پیامک به دانشجویان جهت ورود به سامانه کلاس های مجازی
5 مرحله 5  درخواست معافیت تحصیلی (مخصوص برادران)     مراجعه به سایت www.police.ir  و ثبت درخواست معافیت تحصیلی و دریافت کد رهگیری و نگهداری کد مربوطه ( ابتدا کد سخا را از دفاتر پلیس+10 تهیه نموده و سپس وارد این سایت شوید) (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)    
6 مرحله 6 (پرینت انتخاب واحد) پرینت انتخاب واحد توسط دانشجو از گزارش شماره  88 سامانه گلستان با شناسه و رمز عبور زمان ثبت نام
7 مرحله 7  (حضور در سامانه LMS) حضور در کلاس های مجازی در سامانه LMS.ikiu.ac.ir  https://
8 مرحله 8 ارسال پستی مدارک (در صورت عدم ارسال مدارک  به دانشگاه تا دو هفته پس از ثبت نام ، قبولی شما لغو خواهد شد) ارسال فیزیکی مدارک توسط دانشجو از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه (قزوین، بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) مدیریت خدمات آموزشی، کد پستی(34148-96818)
  الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی):  از تاریخ  1399/8/12 لغایت 1399/8/17     جدول شماره 2: مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری و ارسال از طریق پست پیشتاز:
پذیرفته شدگان اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام غیرحضوری ارسال فیزیکی مدارک مورد نیاز از طریق پست پیشتاز
        نظام قدیم 1-       اصل یا گواهی موقت دیپلم 2-      اصل ریز نمرات 4 ساله دیپلم 3-      ریز نمرات دو سال ماقبل دیپلم 4-      عکس ۴×۳ جدید 5-      شناسنامه 6-      کارت ملی هر دو طرف 7-      کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند) 8-      کد رهگیری تاییدیه تحصیلی   1-       اصل یا گواهی موقت دیپلم 2-      اصل ریز نمرات 4 ساله دیپلم 3-      اصل ریز نمرات دو سال ما قبل دیپلم 4-      عکس ۴×۳ جدید 8 قطعه 5-      کپی شناسنامه 6-      کپی کارت ملی هر دو طرف 7-      کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)  
                نظام سالی واحدی 1-       اصل یا گواهی موقت دیپلم 2-      اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی 3-      ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی 4-      اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم 5-      عکس ۴×۳ جدید 6-      شناسنامه 7-      کارت ملی هر دو طرف 8-      کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند) 9-      کد رهگیری تاییدیه تحصیلی     1-       اصل یا گواهی موقت دیپلم 2-      اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی 3-      ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی 4-      عکس ۴×۳ جدید 8 قطعه 5-      کپی شناسنامه 6-      کپی کارت ملی هر دو طرف 7-      کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)    
      نظام جدید 6-3-3 1-       اصل یا گواهی موقت پایان دوره دوم متوسطه 2-      ریز نمرات سه سال آخر دبیرستان 3-      فرم 602 گزارش کلی سوابق تحصیلی 4-      عکس ۴×۳ جدید 5-      شناسنامه 6-      کارت ملی هر دو طرف 7-      کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند) 8-      کد رهگیری تاییدیه تحصیلی 1-       اصل یا گواهی موقت پایان دوره دوم متوسطه 2-      ریز نمرات سه سال آخر دبیرستان 3-      فرم 602 گزارش کلی سوابق تحصیلی 4-      عکس ۴×۳ جدید 8 قطعه 5-      کپی شناسنامه 6-      کپی کارت ملی هر دو طرف 7-      کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص آقایانی که خدمت وظیفه عمومی را انجام داده‌اند)      
نحوه شروع ثبت نام غیر حضوری در سامانه آموزشی گلستان: برای شروع مرحله ثبت نام غیر حضوری ابتدا اسکن مدارک ذیل را آماده نموده تا پس از ورود به سیستم پذیرش غیر حضوری در مراحل مختلف از آن ها استفاده نمایید:
  • اسکن اصل یا گواهی موقت دیپلم ( برای پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ اسکن گواهی پایان دوره متوسطه دوم)
  • اسکن اصل کارنامه فارغ التحصیلی پایه سوم(پذیرفته شدگان نظام قدیم، ریز نمرات دیپلم را اسکن نمایند و پذیرفته شدگان نظام جدید۶-۳-۳  اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان را اسکن نمایند).
  • اسکن اصل یا گواهی موقت پیش دانشگاهی(پذیرفته شدگان نظام قدیم مدرک دیپلم و پذیرفته شدگان نظام جدید ۶-۳-۳ ، گواهی پایان دوره متوسطه دوم  را اسکن نمایند)
(دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریور ماه قبول شده و موفق به دریافت مدرک پیش‌دانشگاهی و یا متوسطه دوم نشده‌اند، موقتاً گواهی قبولی در امتحانات که توسط مدرسه صادر شده را به جای پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم اسکن نمایند) دانش آموزانی که در امتحانات جبرانی شهریورماه قبول نشده اند، اجازه ثبت نام در دانشگاه را نداشته و قبولی آنان لغو می باشد.
  • اسکن ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی ( پذیرفته شدگان نظام قدیم ریز نمرات دو سال ماقبل دیپلم و پذیرفته شدگان نظام جدید 6-3-3،  فرم ۶۰۲ (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) را اسکن نمایند.
  • اسکن تمام صفحات شناسنامه (دانشجویان غیرایرانی صفحه اول و دوم و سوم را اسکن نمایند)
  • اسکن عکس 3 در4
  • کد پیگیری تاییدیه تحصیلی
  • اسکن کارت ملی (پشت و روی کارت در قالب دو فایل)
  • اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اسکن مدرک کاردانی(مخصوص دارندگان مدرک کاردانی) این دانشجویان می توانند به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم و ریز نمرات، مدرک کاردانی به همراه ریز نمرات خود را اسکن نمایند.
نکته مهم: افرادی که در امتحانات جبرانی نیمه دوم شهریور ماه شرکت نموده و قبول شده اند و مدرک پایان تحصیلات آنها آماده نشده است، گواهی موقت قبولی را از مدرسه محل تحصیل دریافت نموده و آن را اسکن نمایند و اصل مدرک را پس از دریافت، تا تاریخ 99/8/30 دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان لغو خواهد شد. کسانی که در امتحانات جبرانی شهریور ماه قبول نشده اند، ثبت نام آنان لغو می گردد و اجازه ثبت نام ندارند. از راهنماهای زیر جهت انجام ثبت‌نام غیرحضوری استفاده نمایید: راهنمای ورود به سامانه جامع راهنمای ورود به سامانه جامع دانشکاهی گلستان اطلاعیه مهم درباره سامانه جامع گلستان: پذیرفته شدگان گرامی با توجه به مشکل پیش آمده جهت ورود به سامانه گلستان، لطفا از مرورگراینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.لطفا CASH مرورگر خود را پاک نمایید (جهت دریافت راهنما کلیک کنید) ویدئوی راهنمای ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان برای ورورد به سامانه جامع دانشگاهی گلستان کلیک کنید نکته مهم: لطفا در مراحل ثبت نام، نسبت به ثبت دقیق محل صدور شناسنامه مندرج در صفحه دوم شناسنامه اقدام نمایید. ب زمان ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز: از تاریخ  1399/8/17 لغایت 1399/8/30  اطلاعات تماس در خصوص موارد ثبت نام: پذیرفته شدگان محترم می توانند مشکلات مربوط به ثبت نام و نظام وظیفه را با شماره های ذیل در میان بگذارند. پیش شماره: 028 مشکلات مربوط به بارگزاری مدارک: 33901701—33901714---33901719---33901700 ---33901770 مشکلات مربوط به نظام وظیفه: 33901703---33901702 اطلاعیه های مهم حوزه معاونت دانشجویی: کلیه‌ی دانشجویان ورودی جدید لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس http://stu.ikiu.ac.ir  نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. نحوه دریافت خوابگاه: دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی، چنانچه در طول زمان تحصیل خود نیازمند به استفاده از خدمات خوابگاهی دارند، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه بوستان، نسبت به بارگذاری مدارک مشروحه ذیل اقدام نمایند..
  1. کسب مقام در  المپیادهای علمی و فرهنگی کشور
  2. کسب مقام‌های ورزشی کشوری و ملی
  3. دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی
  4. خانواده معظم شهداء و ایثارگران (فرزند شهید، خانواده درجه یک شهید؛ و فرزند جانباز بالای 25 درصد و آزاده).
  5. فوت پدر
  راهنمای استفاده از سامانه تغذیه  دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره)                                                                                                                                               دانشجویان پس از ثبت نام در سامان بوستان جهت رزرو غذا می‌بایست به نکات زیر توجه نمایند: ورود به سامانه: برای ورود به سامانه به آدرس ikiu.ac.ir/fa مراجعه و از منوی سمت راست گزینه سامانه ها و سپس سامانه بوستان را انتخاب نمایید و یا از ابتدا و به صورت مستقیم به آدرس stu.ikiu.ac.ir/foodlog.aspx مراجعه فرمایید. نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه ی عبور، کد ملی می باشد. در صورتی که کد ملی با عدد صفر شروع می شود آن را در ابتدای کلمه عبور وارد نکنید.
  1. اعتبار حساب خود را افزایش دهید: برای افزایش اعتبار خود می توانید گزینه ی "شارژ حساب من" را از آیتم های منو انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، صفحه ای برای شما باز می شود که به شما این امکان را می دهد تا با انجام پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را افزایش دهید.
  2. رزرو غذا برای هفته آینده انجام دهید: برای رزرو غذا باید از منوی سمت راست گزینه ی "رزرو غذا" را انتخاب نمایید. در این صفحه لیست غذاهای تعریف شده برای هفته ی آینده را مشاهده می کنید.
توجه: برای رزرو غذای هفته آتی می توانید از روز یکشنبه هفته جاری از ساعت 14:00 تا روز چهارشنبه ساعت14:00 نسبت به رزرو وعده های غذایی دلخواه اقدام نمایید. در غیر این صورت سیستم به شما اجازه ی رزرو نمی دهد.
  1. برای روز جاری غذا خرید کنید: در صورت عدم رزرو غذا در وعده ی ناهار هر روز می توانید از ساعت 10:00 الی 14:00 نسبت به درخواست غذای روز فروش اقدام فرمایید. برای این امر شما باید از منوی سمت راست گزینه ی " غذای روز فروش" را انتخاب کنید. بعد از انتخاب غذای مورد نظر و انتخاب سلف مجاز، روی دکمه ی "درخواست غذای روز فروش" کلیک کنید.
توجه: همراه داشتن کارت دانشجویی برای غذای روز فروش الزامی است در غیر این صورت برای رزرو غذای روز اقدام نکنید.
  1. از کد فراموشی برای دریافت غذای رزرو شده استفاد کنید: اگر شما برای دریافت غذا، کارت خود را به همراه نداشتید، می توانید از گزینه ی "کد فراموشی" از منوی سمت راست استفاده نمایید. در این صفحه روی دکمه ی "درخواست یادآوری کد" کلیک کنید تا یک کد شش رقمی به شما اعلام شود. با وارد کردن این کد در دستگاه، می توانید غذای خود را دریافت نمایید.  
 نحوه درخواست وام: دانشجویانی که علاقمند به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی می‌باشند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با سرکار خانم رجبی کارشناس اداره رفاه و خدمات دانشجویی به شماره تلفن : 02833901758 تماس حاصل نمایند. اطلاعیه" تکمیل کارنامه سلامت روان دانشجویان" به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل می رساند طرح کارنامه سلامت روان در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل حتما تا ۱۵ آذرماه نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/  اقدام نمایند. اطلاعیه" تکمیل کارنامه سلامت جسم دانشجویان" به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید می رساند طرح کارنامه سلامت جسم در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید حتما در بازه زمانی تعیین شده (زمان آن متعاقباً اعلام خواهد گردید) نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم از طریق لینک https://portal.saorg.ir/physicalhealth/ اقدام نمایند  تربیت بدنی: دانشجویان گرامی می‌بایست نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه علایق ورزشی در سامانه بوستان اقدام نمایند . اطلاعیه مربوط به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خواهشمند است جهت تکمیل مراحل ثبت نام به آدرس  http://smauni.ir/?page_id=1311  مراجعه و نسبت به تکمیل پرسشنامه فرهنگی و اجتماعی مربوط به دانشگاه اقدام فرمایید. {*قابل توجه دانشجویان ورودی جدید* دانشجویان گرامی، ضمن تبریک به مناسبت قبولی در این دانشگاه و خیر مقدم به شما عزیزان، لطفاً ضمن تکمیل پرسشنامه فرهنگی، با مراجعه به سامانه نگارستان به آدرس http://negarestan.ikiu.ac.ir/Exit، فرم پایش و توان­سنجی فرهنگی را نیز تکمیل نمائید. با سپاس از همراهی و همکاری شما دانشجویان معزّز در تکمیل پرسشنامه و فرم پایش فرهنگی؛ موفق و در پناه حضرت حق باشید.} قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر:
  • دانشجویان پذیرفته شده دارای سهمیه با شرایط زیر در قسمت سهمیه ایثارگری، مشخصات خواسته شده را به دقت وارد کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره 33901477 -028 تماس حاصل نمایید.
  • جانبازان 25% و بالاتر و آزادگان
  • همسر و فرزند (شهید، آزاده، جانباز 25% و بالاتر)
  • فرزند و همسر جانباز ۲۵ درصد
  • جانباز ، همسر و فرزند با هر درصد جانبازی
  • رزمنده ، همسر و فرزند رزمنده
  • خواهر یا برادر شهید
  • اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه به آدرس ساختمان شهید احمدی روشن، طبقه همکف و شماره تماس های زیر در طول سال تحصیلی آماده جوابگویی به شما عزیزان می باشد.
  • ۳۳۹۰۱۴۷۷-۰۲۸
  • 33901425
  • 33901472
نکته مهم: دانشجویان عزیز؛ در تمامی فرمهای ثبت نامی، شماره همراه خود را با دقت ثبت نمایید تا در طول سال تحصیلی بتوانید از خدمات و تسهیلات بهتری از قبیل کلاسهای تقویت بنیه علمی برخوردار شوید.
  • اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار آموزشی دانشگاه در کانال روبیکا با عنوان پیشخوان آموزشی دانشگاه و لینک ikiu_amozesh قابل مشاهده می باشد.