درج شده توسط: مدیر سایت

اهدای نشان سرو به رئیس دانشگاه به‌عنوان رئیس برتر دانشگاه های کشور

26 Aug 2023

کد خبر : 41384

تعداد بازدید : 12704

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسن مسلمی نایینی در نشست هم اندیشی روسای دانشگاه ‎های استان که صبح پنج شنبه در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مولد انقلاب است و همانند سایر دانشگاه‌ها نمونه قبلی نداشته و براساس اراده و احساس نیاز تعدادی از جوانان تشکیل شده است و در سنوات مختلف تنها مدافع آن رهبر انقلاب بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به جملات اثرگذار رهبر انقلاب درخصوص جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی مسئولیتی در قبال سلامت، آموزش، فرهنگ ندارد و این امور به عهده دانشگاه‌ها و مراکز عالی و آموزشی است و جهاد دانشگاهی در این میان نقش کمک کننده داشته و در مواردی که لازم بوده ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی جهاد دانشگاهی در حوزه تجهیزات جنگی و مصاحبه با اسرا برای دریافت اطلاعات مهم و کاربردی ورود جدی داشت و در زمانی که در حوزه دانشگاهی احساس نیاز شد اولین دانشگاه‌های غیر دولتی توسط جهاد دانشگاهی شکل گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سیستم نظرسنجی جهاد دانشگاهی دقیق است عنوان کرد: دومین خبرگزاری برخط خبرگزاری ایسنا بود که در انتشار اخبار مختلف نقش آفرینی کرد.