درج شده توسط: روابط عمومی

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به عنوان "دانشگاه برتر سال 1402 در جشنواره درون دستگاهی شهید رجائی" معرفی شد  

23 Jul 2024

کد خبر : 7365033

تعداد بازدید : 234

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با درخشش در جشنواره درون دستگاهی شهید رجائی  به عنوان " دانشگاه برتر در سال ۱۴۰۲" معرفی شد.

در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور که روز دوشنبه یکم مردادماه 1403 با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به عنوان "دانشگاه برتر در سال 1402در جشنواره درون دستگاهی شهید رجائی" معرفی گردید.

همزمان با برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور و دومین دوره اعطای نشان سرو عتف، از 5 دانشگاه برتر سال 1402 در جشنواره درون دستگاهی شهید رجائی تجلیل شد که دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره)، تربیت مدرس، خلیج فارس، دانشگاه رازی و صنعتی اراک به عنوان پنج دانشگاه برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.
گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی شهریور هر سال به‌منظور شناسایی‌ و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان‌ برتر و نمونه و همزمان با 'هفته دولت' برگزار می شود.  بخش موضوعی «دانشگاه برتر» در تحقق مأموریت‌ها و پیشبرد سیاست‌های علمی و تحقیقاتی کشور اولین بار در سال ۱۴۰۲ با معرفی دانشگاه‌های دولتی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سازمان اداری و استخدامی کشور با هدف هویت‌بخشی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی به‌عنوان دستگاه ملی در جشنواره شهید رجایی به این جشنواره افزوده شد. نشانگرهای کلیدی و حضور حداکثری دانشگاه‌ها معیار معرفی آن‌ها به جشنواره بوده است.

أضف تعليقات