درج شده توسط: روابط عمومی

تجلیل از عملکرد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به مناسبت هفته ملی جمعیت

09 Jun 2024

کد خبر : 6487963

تعداد بازدید : 367

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از میان کلیه دستگاه های اجرایی استان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های دارای عملکرد برتر در زمینه اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

در جلسه هم‌اندیشی رابطین جمعیت دستگاه‌ها و دبیران ستاد جمعیت شهرستان‌ها که به ریاست عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و با حضور کبری علیخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، از رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به واسطه اقدامات در حوزه خانواده و جمعیت تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از میان کلیه دستگاه های اجرایی استان به‌عنوان یکی از دستگاه‌های دارای عملکرد برتر در زمینه اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت. در لوح تقدیر ریاستدانشگاه آمده است: بی‌گمان نجات کشور از بحران سالمندی و تعالی و پویایی ایران اسلامی مرهون زحمات دلسوزانه فعالان این عرصه بوده و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و فرهنگسازی وظیفه آحاد مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران است.

أضف تعليقات