درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری مسابقات مقاله نویسی و طراحی گرافیکی

27 Jan 2014

کد خبر : 1311094

تعداد بازدید : 65

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و طبق اعلام کارشناس فرهنگی اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه، این اداره هم زمان با فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقات مقاله نویسی و طراحی گرافیکی کرده است.

جمله شهید محمدعلی یوسفی، دانشجوی الهیات و فقه دانشگاه فردوسی مبنی براین که "خواهرم! سیاهی چادر تو کوبنده تر از سرخی خون من است" محور و موضوع نگارش مقاله و طرح گرافیکی شرکت کنندگان است.

این مسابقات با هدف اعتلا، تعمیق و گسترش معرفت و بصیرت دینی حجاب بر پایه ایثار و شهادت، ویژه کلیه دانشگاهیان اعم از استادان، دانشجویان و کارمندان برگزار می شود که در نهایت آثار برگزیده در نشریه اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه به چاپ رسیده، از طرح های گرافیکی برگزیده در سطح دانشگاه استفاده و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.

شایان ذکر است که علاقه مندان باید مقالات خود را در محیط word، صفحه A4، قلم نازنین و در 3 تا 5 صفحه تایپ و در صورت تمایل به استفاده از طرح های گرافیکی در متن مقاله از طرح های جدید، می بایست نام طراح (ترجیحا نگارنده) را ذکر کنند؛ مقالات باید تحلیل نگارنده و برخوردار از مختصات مقاله های فرهنگی باشد و مشخصات کامل منابع مورد استفاده در پایان مقاله و در صفحه ای جداگانه آورده شود.

گفتنی است که ذکر نام اثر طرح های گرافیکی ارسالی نماد خلاقیت طراح بوده و می بایست از کیفیت لازم جهت چاپ (6 مگاپیکسل) در سورس های گرافیکی برخوردار باشد.

علاقه مندان می توانند تا 22 بهمن 92 مطالب خود را به همراه مشخصات کامل نگارنده یا طراح و به همراه شماره تماس به آدرس الکترونیکی اداره شاهد و ایثارگر به نشانی shahed@pst.ikiu.ac.ir  ارسال و یا به این اداره در طبقه دوم دانشکده آینده پژوهی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه آماده پذیرش هرگونه آثار فرهنگی _علمی دانشگاهیان جهت چاپ در مجله شاهد و ایثارگر می باشد.

شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8371742 تماس حاصل کنند.

أضف تعليقات