درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع دکتری (با آزمون و بدون آزمون) سال 97

26 Aug 2018

کد خبر : 1345655

تعداد بازدید : 87

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع دکتری (با آزمون و بدون آزمون) سال 97 لطفاً مطالب این اطلاعیه را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید. ثبت نام در دو مرحله به شرح زیر انجام می شود:
جدول شماره 1- زمانبندی مراحل ثبت نام
مرحله ثبت نام تاریخ توضیحات
غیر حضوری (اینترنتی) 1397/06/13 تا 1397/06/15 از طریق مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به آدرس  http://golestan.ikiu.ac.ir (فقط با مرورگر Internet Explorer)
حضوری مطابق جدول شماره 2 مراجعه به دانشگاه همراه با مدارک و بر اساس جدول شماره 2
لازم به ذکر است شرکت در هر دو مرحله برای ثبت نام نهایی الزامی است.
جدول شماره 2- زمانبندی ثبت نام حضوری بر اساس رشته
ردیف رشته تاریخ ثبت نام ساعت مکان
1 مهندسی عمران ( کلیه گرایش ها)- مهندسی برق(کلیه گرایش ها)- مهندسی مواد شنبه 1397/06/17 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
2 زبان و ادبیات فارسی- ادبیات عرفانی- زبان و ادبیات عرب-تاریخ ایران بعد از اسلام- تاریخ انقلاب اسلامی- فلسفه معاصر- آموزش زبان انگلیسی- آینده پژوهی- حسابداری- معماری   سه شنبه 1397/06/20 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
3 شیمی (کلیه گرایش ها)- ریاضی کاربردی- ریاضی محض (کلیه گرایش ها) ژنتیک و به نژادی گیاهی- بیوتکنولوژی- آبیاری و زهشکشی تاریخ و تمدن ملل اسلامی- فلسفه و کلام اسلامی   چهار شنبه 1397/06/21 8:30 الی 12:30 14:30 الی 16:30 پژوهشکده آینده پژوهی
 
جدول شماره 3- مدارکی که باید برای پذیرش غیر حضوری اسکن شود.
(این مدارک لازم است واضح، خوانا و حداکثر با حجم 250 کیلوبایت اسکن شوند)
اسکن  مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد یا فرم معدل
اسکن  مدرک کارشناسی
اسکن کارت ملی (پشت و رو)
اسکن شناسنامه ( کلیه صفحات)
اسکن مدرک نظام وظیفه ( یا تکمیل و اسکن فرم ویژه مشمولین برای دانشجویان مشمول)
اسکن عکس
اسکن موافقت محل کار با ادامه تحصیل
تکمیل و اسکن فرم تایید سهمیه قبولی برای کسانی که از سهمیه مربی استفاده کرده اند
تکمیل و اسکن فرم تعهدات ( فرم تعهدات)
کارنامه آزمون زبان برای داوطلبانی که نمره در آزمون های ملی و بین المللی دارند
شرکت در ثبت نام غیرحضوری و ارائه گواهی آن برای پذیرش نهایی الزامی است. کلیه راهنما ها و فرم ها در انتهای این اطلاعیه در بخش پیوست ها قابل دریافت است. مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:
  • فرم تعهدات دانشجویان
  • فرم اطلاعات دانشجو (بعد از پایان مراحل پذیرش اینترنتی این فرم را پرینت کنید)
  • گواهی پذیرش غیر حضوری (‌بعد از پایان مراحل پذیرش غیر حضوری این فرم را پرینت کنید)
  • اصل و یک برگ کپی مدرک کارشناسی ارشد که در آن معدل و تاریخ فراغت قید شده باشد. (مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد شما تا پایان تحصیل در پرونده شما نگهداری شده و امکان تحویل یا امانت دادن آن در طول تحصیل به شما وجود ندارد، لذا در صورت لزوم قبل از تحویل آن یک نسخه کپی برابر اصل برای خود تهیه کنید)
  • اصل و کپی مدرک کارشناسی
×         پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نباشند، باید اصل گواهینامه تایید شده (با ذکر معدل کل و تاریخ فراغت) توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی ارشد را ارائه نمایند. (فرم شماره الف)
  • اصل کارت ملی و کپی آن( 1 سری)
  • اصل شناسنامه و کپی آن ( 1 سری تمام صفحات)
  • عکس ( 6 قطعه، تمام رخ، تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده)
  • مدرک وضعیت نظام وظیفه و یک برگ کپی آن ( برای برادران).
 پذیرفته شدگان مشمول (دانشجویانی که بعد از پایان تحصیل باید به خدمت وظیفه اعزام شوند) لازم است فرم ویژه مشمولین را تکمیل کرده و به همراه یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر مدرک تحصیلی مقطع قبلی و  مبلغ70/000 ریال (هفت هزار تومان) را در یک کاور A4 قرار داده (برای ارسال به مراکز پلیس+10) و روز ثبت نام تحویل دهند.
×  پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می باشند لازم است جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت قبل از تاریخ های ثبت نام حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان.
  • تصویر کارنامه آزمون زبان برای داوطلبانی که نمره در آزمون های ملی و بین المللی دارند.
  • گواهی معتبر سهمیه رزمندگان برای داوطلبانی که از سهمیه مذکور استفاده کرده اند.
  • برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند، ارائه اصل گواهی تأیید شده توسط بالاترین مقام مسئول، مبنی بر عضویت رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی متقاضی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تابع وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، الزامی می باشد.
  • لازم به ذکر است طی مراحل ثبت نام غیرحضوری مبلغ 600/000 ریال (معادل شصت هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی و خدمات مربوطه به صورت اینترنتی باید پرداخت شود (در صورت لزوم از شناسه واریز 9656600010246 استفاده شود). (در صورت انصراف از تحصیل امکان استرداد وجوه پرداختی وجود ندارد).
  • پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) لازم است فایل پیوست را مطالعه و تکمیل کرده و به اداره استعداد درخشان دانشگاه تحویل دهند.
 توضیحات مهم: ×حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است. ×شرکت در پذیرش غیر حضوری و ارائه گواهی پذیرش غیر حضوری برای پذیرش نهایی الزامی است. ( لازم است قبل از مراجعه به گواهی پذیرش غیر حضوری را از سیستم گلستان اخذ کنید). ×از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 1397/6/31 فارغ التحصیل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد و قبولی ایشان «کان لم یکن» تلقی خواهد شد. ×در هر مرحله از ثبت نام و یا هنگام تحصیل اگر مشخص شود که اطلاعات ارائه شده با واقعیت مغایرت دارد، از ادامه تحصیل دانشجو جلوگیری خواهد شد و شخص متخلف حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. × شروع کلاسها مطابق تقویم دانشگاه 1397/06/24 خواهد بود. × پذیرفته شدگان دوره روزانه از مزایای تحصیل رایگان بهره مند می شوند و پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم (شبانه) ملزم به پرداخت شهریه آموزشی مطابق مصوبات دانشگاه می باشند. (شهریه نوبت دوم سال 1397 مقطع دکتری). پیوست ها  
أضف تعليقات