درج شده توسط: مدیر سایت

اطلاعیه اداره سراهای دانشجویی

03 Sep 2023

کد خبر : 1386805

تعداد بازدید : 961

کلیه‌ی دانشجویان ورودی جدید در مقطع دکتری لازم است پس از ثبت نام در سامانه‌ی گلستان، با مراجعه به سامانه‌ی خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (سامانه‌ی بوستان) به آدرس http: //stu.ikiu.ac.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بدیهی است بهره‌مندی از کلیه‌ی خدمات حوزه‌ی دانشجویی منوط به ثبت نام در سامانه‌ی بوستان و دریافت کد رهگیری می‌باشد. نحوه دریافت خوابگاه: چنانچه دانشجویان مقطع دکتری، در طول زمان تحصیل خود نیازمند به استفاده از خدمات خوابگاهی می‌باشند، می‌بایست پس از ثبت نام در سامانه بوستان، درخواست خوابگاه خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. لازم به ذکر است این دانشگاه هیچگونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه به دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین ندارد. به دانشجویان شبانه خوابگاه تعلق نمی‌گیرد. قابل توجه دانشجویان: نام کاربری ورود به سامانه بوستان به صورت پیش فرض، شماره دانشجویی و کلمه عبور آنها نیز کد ملی تعریف شده است علاوه بر این براساس بخشنامه وزارت علوم، کلیه دانشجویان موظف هستند نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم و سلامت روان و فرم پیشینه ورزشی خود اقدام نمایند. و همچنین دریافت دو دوز واکسن کرونا برای کلیه دانشجویان الزامی است.   راهنمای استفاده از سامانه تغذیه  دانشجویان پس از ثبت نام در سامان بوستان جهت رزرو غذا می‌بایست به نکات زیر توجه نمایند: ورود به سامانه: برای ورود به سامانه به آدس ikiu.ac.ir/fa مراجعه و از منوی سمت راست گزینه سامانه ها و سپس سامانه بوستان را انتخاب نمایید و یا از ابتدا و به صورت مستقیم به آدرس stu.ikiu.ac.ir/foodlog.aspx مراجعه فرمایید. نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه ی عبور، کد ملی می باشد. اعتبار حساب خود را افزایش دهید: برای افزایش اعتبار خود می توانید گزینه ی "شارژ حساب من" را از آیتم های منو انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه، صفحه ای برای شما باز می شود که به شما این امکان را می دهد تا با انجام پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را افزایش دهید.
  1. رزرو غذا برای هفته آینده انجام دهید: برای رزرو غذا باید از منوی سمت راست گزینه ی "رزرو غذا" را انتخاب نمایید. در این صفحه لیست غذاهای تعریف شده برای هفته ی آینده را مشاهده می کنید.
توجه: برای رزرو غذای هفته آتی می توانید از روز یکشنبه هفته جاری از ساعت 14:00 تا روز چهارشنبه ساعت14:00 نسبت به رزرو وعده های غذایی دلخواه اقدام نمایید. در غیر این صورت سیستم به شما اجازه ی رزرو نمی دهد.
  1. برای روز جاری غذا خرید کنید: در صورت عدم رزرو غذا در وعده ی ناهار هر روز می توانید از ساعت 10:00 الی 14:00 نسبت به درخواست غذای روز فروش اقدام فرمایید. برای این امر شما باید از منوی سمت راست گزینه ی " غذای روز فروش" را انتخاب کنید. بعد از انتخاب غذای مورد نظر و انتخاب سلف مجاز، روی دکمه ی "درخواست غذای روز فروش" کلیک کنید.
توجه: همراه داشتن کارت دانشجویی برای غذای روز فروش الزامی است در غیر این صورت برای رزرو غذای روز اقدام نکنید.
  1. از کد فراموشی برای دریافت غذای رزرو شده استفاد کنید: اگر شما برای دریافت غذا، کارت خود را به همراه نداشتید، می توانید از گزینه ی "کد فراموشی" از منوی سمت راست استفاده نمایید. در این صفحه روی دکمه ی "درخواست یادآوری کد" کلیک کنید تا یک کد شش رقمی به شما اعلام شود. با وارد کردن این کد در دستگاه، می توانید غذای خود را دریافت نمایید.   اداره امور تغذیه                                                                                                          
نحوه درخواست وام: دانشجویانی که علاقمند به دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویی می‌باشند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند با کارشناسان اداره رفاه و خدمات  دانشجویی سرکار خانم رجبی به شماره تلفن : 02833901758 تماس حاصل نمایند.    اداره رفاه و خدمات دانشجویی   اطلاعیه اداره تربیت بدنی دانشجویان گرامی می‌بایست با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی به آدرس http://stu.ikiu.ac.ir  مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه پیشینه ورزشی اقدام نمایند.   نکته مهم: شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان جهت اطلاع به پیوست می‌باشد. اطلاعیه" تکمیل کارنامه سلامت روان دانشجویان" به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل می رساند طرح کارنامه سلامت روان در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان از طریق لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/  اقدام نمایند.   مرکز مشاوره و سبک زندگی   اطلاعیه" تکمیل کارنامه سلامت جسم دانشجویان" به اطلاع کلیه دانشجویان ورودی جدید می رساند طرح کارنامه سلامت جسم در سال جدید به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجاد اجرا می شود لذا ضروری است کلیه دانشجویان ورودی جدید و شاغل به تحصیل نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم از طریق لینک https://portal.saorg.ir/physicalhealth/   اقدام نمایند. دانشجو لازم است پس  از تکمیل اطلاعات در سامانه فوق و دریافت پرینت، جهت انجام معاینات پزشکی به صورت حضوری به مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مراجعه نمایند.        مرکز بهداشت و درمان   نکته: براساس بخشنامه وزارت علوم و تحقیقات کلیه دانشجویان لازم است نسبت به تکمیل کارنامه‌های سلامت جسم و روان خود با مراجعه به سامانه سجاد، اقدام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. و کد مربوطه را به  کارشناسان مرکز مشاوره و سبک زندگی و بهداشت و درمان تحویل دهند
أضف تعليقات