درج شده توسط: مدیر سایت

کنفرانس های ملی هیدرولیک بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است

11 Dec 2016

کد خبر : 888156

تعداد بازدید : 4

وی ابراز داشت: کنفرانس های ملی هیدرولیک بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است که هر سال توسط انجمن هیدرولیک ایران با همکاری یکی از دانشگاه های طراز اول کشور برگزار می شود. در پی برگزاری موفق چهارده کنفرانس ملی هیدرولیک طی ساله ای گذشته، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مفتخر است که برگزاری پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران را در روزهای 24 و 25 آذر 1395 میزبانی نماید.

دبیر کنفرانس ملی هیدرولیک بیان داشت:اولویت نخست پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران تلاش برای به روز کردن محورهای کنفرانس می باشد. در این راستا، هدف اصلی ارتقاء کیفیت و کاربردی نمودن تحقیقات و نتایج است. ارائه آخرین دستاوردها در زمینه مهندسی هیدرولیک، رفع نیازهای صنعت آب کشور، توجّه به شاخص های توسعه پایدار و بررسی و رفع مسائل محیط زیست، انتظاری است که پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران جهت برآورده شدن آن تلاش خواهد کرد.

وی افزود:با توجه به اینکه یکی از چالش-های مهم استان، موضوع آب و مسائل زیست محیطی ناشی از آن در دشت قزوین است، محوریت اصلی کنفرانس این دوره به موضوعات یاد شده اختصاص یافته است و برگزاری آن در آذر ماه سال جاری فرصت مناسبی برای طرح دغدغه ها و ارائه راه حل برای رفع مشکلات استان در این خصوص است.

گفتنی است با پیگیری های بعمل آمده توسط دبیرخانه کنفرانس، معاونان محترم وزرات نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.