درج شده توسط: مدیر سایت

محفل انس با قرآن در دانشگاه برگزار شد

20 Nov 2012

کد خبر : 860674

تعداد بازدید : 1

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه بیان کرد: محفل انس با قرآن از جمله برنامه هایی است که در طول سال تحصیلی در دانشگاه برگزار می شود و در سال جاری نیز این برنامه، سومین محفل قرآنی است که با حضور اساتید برجسته همچون مهدی عادلی برگزار شده است.

عباس سعیدی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این برنامه، آشنایی و انس هرچه بیشتر دانشجویان با قرآن است و در واقع محافل انس با قرآن فرصتی است تا دانشجویان در کنار تحصیل و درس خواندن با قرآن نیز هرچه بیشتر آشنا شوند و با توجه به حضور اساتید برجسته و مجرب در این برنامه ها، بهره بیشتری از اینگونه محافل ببرند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته محفل انس با قرآن با حضور اساتید برجسته همچون محمد تقی خان حافظ قرآن کریم و نابغه قرآنی برگزار شد و یکی از موضوعاتی که در محافل انس با قرآن در سال گذشته و سال جاری مورد توجه بود، پرداختن به حفظ قرآن بود و از این رو نیز اساتیدی که حافظ قرآن بودند نیز در این محافل حضور یافتند.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: علاوه بر موضوع حفظ قرآن کریم، در روند برگزاری محافل انس با قرآنی که در آینده برگزار خواهد شد، به دیگر زوایای قرآن نظیر تفسیر و غیره نیز پرداخته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: محفل بعدی انس با قرآن در 19 آذر ماه با قرائت استاد سعید طوسی برگزار  خواهد شد.

انتهای پیام/