درج شده توسط: مدیر سایت

رئیس دانشگاه: دشمن با اهانت به مقدسات اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه است

08 May 2013

کد خبر : 862012

تعداد بازدید : 6

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، عبدالعلی آل بویه، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: اهانت به مقدسات اسلامی، اقدام جدیدی نیست که از سوی دشمنان اسلام صورت گرفته است و متأسفانه در گذشته نیز شاهد این موضوع بودیم که حملات بسیاری به آثار و میراث فرهنگی و اسلامی شده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسلمان چه شیعه و چه سنی باید آگاه باشیم که این افراد سنخیتی با اسلام ندارند و در واقع دشمن اسلام هستند و باید با این پدیده مبارزه کرده و انزجار خود را اعلام کنیم تا بتوانیم در یک حرکت فرهنگی جهانی جلوی چنین تحرکاتی را بگیریم.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به هتک حرمت صحابی رسول الله "حجر بن عدی" اضافه کرد: اینگونه اقدامات نشان می دهد که دشمن از فکر و اندیشه اسلامی و به ویژه آموزه های انقلاب اسلامی که در کشورهای مختلف دنیا فراگیر شده و بیداری اسلامی را موجب شده است، هراس دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به این امر ما باید هوشیار باشیم که مبادا با اینگونه اقدامات بین مسلمانان اختلافی ایجاد شود و در واقع مرتکبان این اعمال، مسلمان نیستند و اسلام را قبول ندارند و با تمدن بشری نیز مخالف هستند.

آل بویه با اشاره به اقدامات وهابی ها در سوریه در هتک حرمت قبور بزرگان اسلام  اعلام کرد: سوریه خط اول مقاومت است و هرچه مردم رو به وحدت پیش می روند، دشمن در پی این است با چنین اقداماتی، اختلافات طائفه ای را به وجود آورده و در واقع تفرقه افکنی بین مسلمان را موجب شود بنابراین مسلمانان سوری نیز باید آگاه باشند.

انتهای پیام/