درج شده توسط: مدیر سایت

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 91-1390

19 Sep 2011

کد خبر : 858208

تعداد بازدید : 1

* کلیه پذیرفته شدگان موظف اند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به آدرس http://golestan.ikiu.ac.ir از تاریخ 29/06/1390 نسبت به ثبت نام اولیه و دریافت گواهی پذیرش اینترنتی اقدام نمایند.

(راهنمای ورود به سیستم )

(راهنمای پذیرش غیرحضوری)

* پذیرفته شدگان موظف اند در تاریخ 04/07/1390 از ساعت 8:30 لغایت 15:30 و با در دست داشتن مدارک مندرج در انتهای این اطلاعیه به همراه گواهی پذیرش غیر حضوری، برای پذیرش قطعی و انتخاب واحد به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه حضوری پذیرش لغو شده و مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو است.

مدارک مورد نیاز:
1- اصل و کپی مدرک کارشناسی (که در آن معدل ذکر شده باشد)
2- اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (که در آن معدل ذکر شده باشد)
تبصره: آن دسته از داوطلبانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد با محتوای فرم(الف) پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.
3- اصل کارت ملی و 2سری کپی
4- اصل شناسنامه و 2 سری کپی
5- 6 قطعه عکس 4*3
6- مدرک نظام وظیفه
7- موافقت محل کار با ادامه تحصیل
8- اصل و تصویر کارنامه زبان ملی یا بین المللی
9- ارائه معرفی نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
تبصره: بنا به دستورالعمل اعلام شده از سوی معاونت محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مربیان پیمانی دانشگاه ها، کلیه مراکز آموزشی و پژوهشی و دستگاه های اجرایی مشمول استفاده از سهمیه مربیان نمی باشد.
10-فرم آموزش رایگان
11-فرم تعهد ترم آخری ها
12-ارائه گواهی پذیرش غیر حضوری برای پذیرش قطعی و انتخاب واحد الزامی است
مدارک بند 1 الی 11 را لازم است جهت پذیرش غیر حضوری اسکن نمایید.
فرم های پیوستی:
اطلاعیه مهم سازمان سنجش در مورد مغایرت معدل :
براساس دستور العمل ثبت نامی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت نامی از طرف داوطلبان به سازمان سنجش) جدا ممانعت به عمل خواهد آمد . لذا این دسته از پذیرفته شدگان جهت ثبت نام مراجعه ننمایند و در صورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می توانند از طریق سایت سازمان در بخش پاسخگویی اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است به مراجعات حضوری و هرنوع مکاتبه ای غیر از سایت سازمان سنجش پاسخ داده نخواهد شد.