درج شده توسط: مدیر سایت

تمدید مسابقه کتابخوانی دهه فجر

22 Jan 2014

کد خبر : 864587

تعداد بازدید : 2

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با اعلام  اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه ، هم زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر مسابقه کتابخوانی ویژه کلیه دانشگاهیان اعم از استادان، کارمندان و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند فایل پی دی اف کتاب" انقلاب اسلامی؛ بازگشت به عهد قدسی" اثر استاد اصغر طاهرزاده، سوالات آزمون و فرم تکمیل پاسخ نامه را  دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است که مهلت ارسال پاسخ نامه از 23 بهمن ماه به 30 بهمن ماه سال جاری تمدید یافت.شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ 30 بهمن ماه اقدام به دریافت سوالات کرده و پاسخ نامه را به صورت حضوری به کارشناس فرهنگی و فوق برنامه اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه واقع در دانشکده آینده پژوهی، طبقه دوم اتاق 203 تحویل دهند.

گفتنی است که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به 22 نفر از برگزیدگان کارت هدیه تعلق می گیرد که هدیه سه نفر اول، 100 هزار تومان؛ پنج نفر دوم 75 هزار تومان؛ هفت نفر سوم 50 هزار تومان و هفت نفر چهارم 25 هزار تومان است که اعلام نفرات برتر این مسابقه روز یکشنبه 4 اسفند ماه، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه انجام می شود.

دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8371742 تماس حاصل کنند.

برای دریافت کتاب انقلاب اسلامی اینجا کلیک کنید.

برای دریافت سوالات کتاب "انقلاب اسلامی؛ بازگشت به عهد قدسی" اینجا کلیک کنید.

برای دریافت پاسخ نامه مسابقه اینجا کلیک کنید.