درج شده توسط: مدیر سایت

بیانیه دانشگاه در محکومیت ترور دانشجوی شهید داریوش رضایی نژاد

24 Jul 2011

کد خبر : 858041

تعداد بازدید : 6

بسم رب الشهداء والصدیقین

«بیانیه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در محکومیت ترور دانشجوی شهید داریوش رضایی نژاد»

شکست در عرصه سیاسی دیپلماتیک و نا امیدی از جذب نخبگان و فعالان علمی از سویی و سرعت گرفتن موتور پیشرفت علمی در دانشگاه‌های ایران اسلامی از سوی دیگر سبب شده است تا دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در درگیرکردن دانشگاه‌ها به مسائل حاشیه‌ای و سیاسی، به ترور اساتید و نخبگان دانشگاهی روی بیاورند.

بار دیگر دشمنان این آب و خاک در حین آشفتگی و سردرگمی، اقدام به ترور داریوش رضایی‌نژاد، دانشجوی نخبه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی کردند تا شاید اینگونه به اهداف شوم و پلید خود در متوقف کردن حرکت شتابنده و رو به جلوی علمی ایران عزیز اسلامی برسند، غافل از آن که ملت ما کابوس یلدای ظلمت را درهم شکسته، با موسی زمان از نیل عبور کرده و فرعونیان را به امواج مرگبار نیل سپرده و به همراه مظلومین عالم در سپیده دم بیداری در سایه سار سرو رفیع شهادت به انتظار طلوع خورشید نشسته است. مردم مسلمانی که حسین وار شهادت را در آغوش می کشند و زینب وار رسواگر جبهه کفر و نفاق اند هیچ گاه در زیر عَلَم کفر سینه نخواهند زد، بلکه این شهادت ها عزمشان را در مبارزه با جبهه سراسر کفر و نفاق و ریای استکبار راسخ تر خواهد نمود و در نشانه گیری قلب دشمن اصلی خطا نخواهند رفت. همین شهادت ها است که آغاز زندگی جدید می شود و جهان را آبستن نور می کند.

این اعمال ننگ آلود استکبار و ایادی آنها از همان سال های آغازین انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و تا امروز نیز ادامه دارد. ما در این راه مطهری ها، بهشتی ها، رجایی ها و باهنرها، علیمحمدی ها و شهریاری ها تقدیم اسلام کرده ایم، اما خون آن بزرگان چون نشان افتخاری ارزشمند بر تارک بلند انقلاب و اسلام می درخشد و فرموده پیر جماران، خمینی کبیر‌(ره) همیشه و در همه دوران‌ها آویزه گوش فرزندان غیور این مرز و بوم خواهد بود که ما چون شیشه‌ایم که با شکستن، تیزتر و بُرنده‌تر می‌شویم.

ما دانشگاهیان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشجوی نخبه و جانبازی و جراحت همسر و فرزند معصومش به محضر مبارک حضرت ولی عصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، امام خامنه ای(حفظه الله)، خانواده محترم رضایی نژاد، جامعه دانشگاهیان و عموم مسلمانان جهان؛ این اقدام تروریستی را محکوم کرده و از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور می خواهیم تا ضمن شناساسی و مجازات عوامل این ترور شوم اقدامات شایسته ای را برای محافظت از نخبگان علمی کشور مبذول دارد.

روابط عمومی

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)