درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری همایش صدای سکوت در دانشگاه

27 Feb 2013

کد خبر : 861548

تعداد بازدید : 1

مسئول برگزاری همایش صدای سکوت در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: همایش صدای سکوت به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه که در 16 مارس سال 1988 رخ داد، در روز 12 اسفند ماه ساعت 14 در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ادریس خدامرادی افزود: این همایش با هدف یاد بود مردم مظلوم این منطقه برگزار می شود و درصدد هستیم تا در این همایش گوشه ای از مظلومیت های مردمی که مورد بمباران شیمیایی قرار گرفتند و همچنین جنایات رژیم بعث عراق تبیین شود.

وی عنوان کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاه عکسی نیز برگزار خواهد شد و احمد ناطقی عکاس، اسعد اردلان حقوق دان بین الملل و همچنین دبیر حقوق مصدومان شیمیایی سردشت سخنران این همایش هستند.

مسئول برگزاری همایش صدای سکوت اعلام کرد: این همایش با همکاری موزه صلح تهران برگزار می شود و در این موزه کسانی فعالیت دارند که خود مصدومان شیمیایی هستند و به صورت داوطلبانه فعالیت می کنندکه از طرف موزه صلح تهران افرادی در این همایش حضور می یابند و در استان قزوین نیز از مسئولان استانی و مسئولان دانشگاهی برای حضور در این همایش دعوت به عمل آمده است.

وی یادآور شد: همایش سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه یکبار در سال 87 برگزار شد و در سال گذشته نیز نمایشگاه عکس کوچکی برگزار شد و در سال جاری شاهد برگزاری دومین همایش سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه خواهیم بود.

انتهای پیام/