درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان ادارات استان قزوین

08 Feb 2013

کد خبر : 861363

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، قائم مقام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان ادارات استان بیان کرد: از گذشته تاکنون مشهور بوده است که از میان تمامی علوم دو علم وجود دارد که برای انسان بسیار سودمند واقع می شود.

سید محمد حکاک ادامه داد: یکی از این دو علم، علم روح است که هدف آن تربیت و تقویت روح و سرشت آدمی است و دیگری علم طب است که مربوط به صحت و مرض انسان است.

 

وی اضافه کرد: آنچه که امروز می تواند برای انسانی که در چنگال زندگی ماشینی گرفتار شده است، مفید واقع شود، تنها علم طب نیست بلکه علم ورزش است و تاثیر ورزش در زندگی بشر کمتر از طب نیست.

قائم مقام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود: روح و عقل سالم در بدن سالم قرار دارد و این امر نشان از اهمیت مقوله ورزش در زندگی انسان امروز است و بی دلیل نیست که با ورزش کردن، مشاهده مسابقات ورزشی و حضور در سالن های ورزشی احساس نشاط و شادابی به سراغ انسان می آید.

وی یادآور شد: اهالی ورزش توفیق بزرگی دارند چراکه در این وضعیت و زمانه که حداقل ورزش پیاده روی است و این ورزش نیز شامل حال تمامی افراد نمی شود، در رشته ای مشخص به ورزش می پردازند.

در ادامه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: این دوره از مسابقات سومین دوره ای است که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این دوره از مسابقات تمامی مدیران استان را در حوزه ورزش دخیل کنیم تا آنها نیز با ارتباط در بخش ورزش محیط پویا و بانشاطی را برای کارکنان خود در نظر گیرند.

مجید احمدپور خاطر نشان کرد: 30 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی یادآور د: 16 تیم در رشته فوتسال آقایان و هشت تیم در رشته والیبال آقایان و شش تیم نیز در رشته بانوان در این دوره از مسابقات شرکت کرده و با یکدیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام/