درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری مراسم تقدیر از معاونان سابق دانشگاه و معارفه معاونان جدید

03 Mar 2014

کد خبر : 864952

تعداد بازدید : 1

به گزارش خبرنگار روابط عمومی با حضور رییس دانشگاه طی مراسمی معاونان جدید دانشگاه و رییس دانشکده معماری و شهرسازی معارفه شدند و از معاونان و رییس سابق دانشکده معماری و شهرسازی  و قائم مقام سابق دانشگاه تقدیر به عمل آمد. در این مراسم دکتر نائینی ضمن تقدیر و تشکر از  از فعالیت های مسؤولان سابق دانشگاه تاکید کردموفقیت های کسب شده مرهون زحمات گذشتگان است و این جا به جایی ها با نیت ایجاد فضای جدید در دانشگاه است تا با انگیزه و توان بیشتر برای ایجاد شور و نشاط بیشتر و ارائه ایده های جدید به امور پرداخته شود. دکتر نائینی برای معاونان و رییس جدید دانشکده معماری و شهرسازی آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد از مسؤولین سابق دانشگاه در زمینه های دیگر استفاده خواهد شد.

بر اساس این گزارش دکتر حمید طاهری به عنوان معاون دانشجویی، دکتر محمدرضا صلح جو معاون فرهنگی و مهندس محمد مهدی سنماری معاون عمرانی و دکتر مهدی زندیه به عنوان رییس دانشکده معماری و شهرسازی منصوب شدند.

همچنین از زحمات دکتر علی آراسته معاون سابق دانشجویی، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی، دکتر سید رحمان اقبالی معاون عمرانی، دکتر حسن ذوالفقارزاده رییس دانشکده معماری و شهرسازی و دکتر سید محمد حکاک به عنوان قائم مقام دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام