درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین

27 Feb 2013

کد خبر : 861565

تعداد بازدید : 1

محسن جوادیان فر در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: شانزدهمین یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین و ششمین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با محوریت ایستادگی در راه ولایت، دوشنبه 14 اسفند ماه جاری در آمفی تئاتر شهدای گمنام این دانشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام پناهیان سخنرانی خواهند کرد و سردار صابری نیز خاطراتی را از هشت سال دفاع مقدس بازگو می کنند.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد: این همایش با هدف و محوریت ایستادگی در راه ولایت برگزار می شود و روز برنامه نیز با سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه همزمان است و در واقع این مراسم به یاد شهدای دانشجویی استان قزوین و شهدای گمنامی که در این دانشگاه آرام گرفته اند، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم از مسئولان استانی، روسای دانشگاه ها و خانواده های شهدا دعوت به عمل آمده است و از تعدادی از خانواده های شهدا نیز تجلیل خواهد شد.

جوادیان فر خاطر نشان کرد: در پایان شانزدهمین یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین، مراسم عقد یکی از دانشجویان در جوار مزار شهدای گمنام در دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/