درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری اولین مسابقه شنیداری در کشور

04 Jan 2014

کد خبر : 864441

تعداد بازدید : 4

 

مسابقه کتاب خوانی شنیداری به همت مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی و با عنوان «چشمه جاری»، برگزار می شود. برای شرکت در مسابقه  فایل صوتی مورد نظر مسابقه را  از سایت دانلود کرده و در فرصت های خالی خود آن را گوش می دهید. پس از گوش دادن به فایل صوتی، مجددا وارد سایت شده و به سوالات مطرح شده از همان فایل صوتی از طریق اینترنت پاسخ می دهید.

استفاده از قالب های جدید و خلاقیت در فعالیت های فرهنگی جزو اهداف مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی است. پیش ازاین نیز این مرکز با انتشار کتابی تحت عنوان "به خودآ" عزم خود در انجام فعالیت های فرهنگی در قالبی جدید و به دور از کلیشه های رایج را نشان داده بود.

لازم به ذکر است اولین سری مسابقات شنیداری چشمه جاری، از حدیث اول کتاب صوتی چهل حدیث امام خمینی (ره) (به خودآ)، از تاریخ دهم دی ماه سال جاری تا 30 ام دی ماه همین سال برگزار خواهد شد .

جهت دانلود فایل صوتی و شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی www.chashmeh.com و همچنین www.razemandegar.ir مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  66970614-021 واحد مسابقات مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی و یا با دفتر جهاد دانشگاهی قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) 3785010 خانم درویشوند تماس حاصل فرمایید.

هدایای این دوره از مسابقات عبارتند از:

نفر اول: 150000 تومان                          

نفر دوم: 100000 تومان

نفر سوم:  75000 تومان                         

72 کارت هدیه 40000 تومانی

انتهای پیام/