درج شده توسط: مدیر سایت

برگزاری اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های کشور

18 Aug 2019

کد خبر : 904718

تعداد بازدید : 1

پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کل کشور به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وزارت علوم و دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود. زمان: روز شنبه (افتتاحیه 9 شهریور  ماه) و یکشبه 10 شهریور ماه مکان: تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه   پیام ریاست دانشگاه به مناسبت برگزاری پنجاه و دومین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه های کل کشور
بسم الله ارحمن الرحیم
   دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان نماد آموزش عالی در استان قزوین، در راستای سیاست‌های کلان نظام، دولت تدبیر و امید و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همواره می کوشد تمام ظرفیت‌ خویش را در مسیر رشد و شکوفایی علم و تحقیقات و شتاب علمی بکار گیرد و از تجربیات بدنه کارشناسی و مدیریتی متخصص و متعهد در تمشیت امور و کلیه فعالیت‌ها استفاده نماید.
   نشست و گفتگوی معاونان آموزشی دانشگاه‌های کشور در آستانه سال تحصیلی جدید، نوید بخش حرکتی منسجم و هدفمند در مسیر بالندگی علمی کشور است و بی شک روحیه بخش جامعه دانشگاهی در نیل به آرمان‌های علمی و پژوهشی کشور خواهد بود.
   ایجاد بسترهای لازم و کافی برای ظهور و بروز استعدادهای خلاق، توسعه رشته‌های کارآفرین، رشد واحدهای فناور و به طور کلی هویت بخشی ملی در عرصه علم و فناوری، بیش از گذشته نیاز امروز آموزش عالی و اقتضای کشور است که می‌طلبد تمام ظرفیت و توان دانشگاه‌ها در این مسیر بسیج گردند.
   اینجانب ضمن عرض خیر مقدم به فرهیختگان گرامی، امیدوارم دستاورد اینچنین نشست‌هایی موجب ارتقای هرچه بیشتر نظام کیفی فعالیت‌های آموزشی جامعه بزرگ دانشگاهی در راستای رفع نیازهای کشور گردد و مسیر گام‌های پژوهشگران متخصص و متعهد این مرز و بوم را در جهت اعتلای ایران اسلامی هموار کند.
سید ابوالحسن نائینی/ رئیس دانشگاه