درج شده توسط: مدیر سایت

بازدید ریاست دانشگاه از حوزه ی معاونت فرهنگی

02 Feb 2013

کد خبر : 861287

تعداد بازدید : 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) دکتر آل بویه در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، ایرانی مسلمان را دارای هویت ملی و دینی شناخته شده، قوی و عظیم دانست و افزود باید داشته های خود را خوب بشناسیم و قدردان نعمت ها بوده و از مشکلات نهراسیم.

ایشان با اشاره به چگونگی آغاز کار معاونت فرهنگی به صورت مستقل از معاونت دانشجویی در دانشگاه گفت: یکی از رموز موفقیت این معاونت بی ادعا بودن و تلاش جدی در انجام امور محوله بوده است.

ریاست دانشگاه ارزیابی بخش های مختلف را بر اساس عملکرد واقعی آنان دانست و بهانه جویی ها و حواشی را آفت مدیریت خواند و افزود: خداوند متعال اجر هیچ محسنی را ضایع نمی کند. احسان می تواند انجام یک کار خوب بوده و یا می تواند انجام یک وظیفه به نحو شایسته باشد.

 

در ادامه دکتر عبدالعلی آل بویه گفت: فرهنگ شامل فضیلت های اسلامی و ارزش های اجتماعی است و کارشناسان معاونت فرهنگی دانشگاه باید در امور مربوط به جریان های مختلف سیاسی و فرهنگی کاملا با اطلاع باشند.

وی همچنین با اشاره به این که وظیفه ما در دانشگاه فقط آموزش علم نیست، افزود: علم ارزش می آفریند اما به تنهایی و بدون اخلاق انسان را به هدف مورد نظر نمی رساند و دانشجویان باید علاوه بر علم مهارت های زندگی را در دانشگاه بیاموزند.

ایشان در ادامه این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید گفت: حوزه فرهنگی برای ما مهم است چون کار ما تربیتی است و باید خوراک فرهنگی خوبی به دانشجو بدهیم. الگوسازی یکی از وظایف مهم معاونت فرهنگی است.

ریاست دانشگاه با اشاره به علاقمندی بسیاری از دانشجویان به فعالیت های فرهنگی از کارشناسان آن معاونت خواست تا ضمن شناسایی دقیق این دانشجویان مستعدد از ایشان در انجام فعالیت های مختلف فرهنگی بهره لازم را ببرند.

در پایان این بازدید از دکتر جهان بین، معاون فرهنگی دانشگاه و کارشناسان آن معاونت تجلیل شد.