درج شده توسط: مدیر سایت

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بین المللی امام خمینی ره و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

24 Apr 2016

کد خبر : 882423

تعداد بازدید : 4

دکتر علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در این نشست مشترک گفت: گسترش تعاملات و همکاری های علمی با دانشگاه های داخل و خارج از کشور از موضوعات مهمی است که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در این مسیر حرکت می نماید.خاکی صدیق با ابراز خرسندی از گسترش همکاری با دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواستار تشکیل کارگروهی جهت بررسی بیشتر در خصوص تداوم همکاری ها شد.

دکتر سید ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز با اشاره به تاریخچه شکل گیری دانشگاه بین المللی امام خمینی  گزارشی از وضعیت تحصیل دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه ارائه داد و گفت: این دانشگاه از ۲۲ کشور جهان دانشجو تربیت می نماید.

برای عملیاتی شدن این تفاهم نامه مقرر گردید که در دو بازده زمانی کوتاه مدت و بلندمدت اقدامات اساسی انجام گیرد. از جمله موارد مهم تشکیل کارگروه متشکل از معاونان و نمایندگان معاونت آموزشی و معاونت امور بین الملل دو دانشگاه است تا درکمتر از یک ماه اولین گزارش خود را تهیه نمایند. بر اساس این جلسه مقرر گردید تا مهر 1395 حداقل در یک رشته آموزشی فعالیت مشترک شروع شود. شایان ذکر است که تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه محدود به آموزش مشترک نیست و شامل انجام تحقیقات مشترک و فعالیت های همکاری نزدیک مثل تأسیس پردیس مشترک خواهد بود.