درج شده توسط: مدیر سایت

آغاز طرح جامع آموزش زبان انگلیسی

30 Jan 2013

کد خبر : 861257

تعداد بازدید : 4

 بر اساس اعلام اداره کل خدمات آموزشی در اجرای مصوبه شورای دانشگاه و هیأت أمنا، این دوره ها ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 91 و بعد از آن است و این دانشجویان ملزم به گذراندن این دوره هستند ، و تا زمان به پایان نرسیدن دوره ، مدرک پایان تحصیلات به ایشان تعلق نخواهد گرفت. زمان ثبت نام از 14/11/91 الی 15/11/91 و طبق جدول زمان بندی ذیل است، محل ثبت نام سایت اینترنت دانشکده علوم انسانی است و کلاس ها از تاریخ 21/11/91 شروع خواهد شد. در این نیمسال دو درس خواندن 1 و دستور نگارش 1 ارائه شده است و دانشجویان می توانند در هر دو درس ثبت نام نمایند.

 

·         برنامه طرح جامع آموزش زبان در  نیمسال دوم92-91 

                         * اعداد داخل پرانتز کد و شماره درس می باشند. 

·         سرفصل دوره : 

·         آیین نامه دوره :

·         آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان به صورت دوره برگزار می شود و در پایان به دانشجویانی که موفق به گذراندن موفقیت آمیز دوره گردند ، از سوی دنشگاه گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

·         یک دوره کامل ، از 5 ترم ، هر ترم به مدت 3 ماه ،تشکیل می شود.

·         در پایان هر ترم ،آزمون برگزار می گردد و دانشجویانی که موفق به کسب نمره ی قبولی شوند ، می توانند در ترم بعد شرکت نمایند.

·         امتحان پایان هر ترم قبل از شروع امتحانات پایان نیمسال دانشگاه برگزار می شود.

تبصره :دانشجویانی که دارای گواهی نامه معتبر آموزش زبان انگلیسی هستند از گذراندن تمام یا بخشی از دوره معاف می باشند . تعیین اعتبار گواهی نامه ها با دانشگاه است.