درج شده توسط: مدیر سایت

آغاز ثبت نام عمره دانشجویی

29 Oct 2013

کد خبر : 863580

تعداد بازدید : 1

 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به نقل از سایت لبیک، ثبت نام عمره دانشجویی از پنج آبان آغاز و تا 15/8/92 ادامه می یابد.

  دانشجویان می توانند جهت ثبت نام به سایت www.labbayk.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و اصحاب رسانه گفت: در سال گذشته 15 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور با همکاری بعثه و سازمان حج و زیارت به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ثبت نام در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلین صورت می گیرد؛ قرعه کشی در روز 19 و 20 آبان ماه به صورت اینترنتی انجام و زائرین اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در خصوص اعزام دختران به عمره اظهار کرد: هنوز مشکل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلین به عمره اعزام خواهند شد؛ امسال بیشترین سهمیه در اختیار متاهلین قرار گرفته و 8400 متاهل و 6600 مجرد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

رییس ستاد عمره و اصحاب رسانه ابراز داشت: پیشنهاد ما این است که اعزام ها از اوایل اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه پیدا کند تا مشکلی در درس دانشجویان پیش نیاید که این زمان هنوز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده است و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد، در تلاش هستیم که بعد از اعلام قیمت برای دانشجویان تخفیف بگیریم.
رئیس ستاد عمره در خصوص ارائه تسهیلات به زائرین دانشجو بیان کرد: سال گذشته به 2500 نفر از 15 هزار زائر دانشجو وام تعلق گرفت و امیدواریم در سال جاری بتوانیم تسهیلات بیشتری برای زائرین دانشجو فراهم کنیم.

پایان پیام/